Τροχοί & TIR

Διπλό αρθρωτό τρόλεϊ από τη Solaris

Το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Solaris Bus & Coach, δουλεύει πάνω σε ένα πρωτότυπο διπλό αρθρωτό τρόλεϊ 24 μέτρων, το Solaris Trollino 24. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει μια μελ
Δευτέρα 05/02/2018 - 13:08
Κοινοποίηση στα Social Media

Το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Solaris Bus & Coach, δουλεύει πάνω σε ένα πρωτότυπο διπλό αρθρωτό τρόλεϊ 24 μέτρων, το Solaris Trollino 24. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει μια μελλοντική πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα κατασκευάζει τα 24 μέτρων υβριδικά και ηλεκτρικά λεωφορεία και τρόλεϊ.

Η παραγωγή των εν λόγω πρωτότυπων μοντέλων θα τερματιστεί στα μέσα του τρέχοντος έτους και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν οι δοκιμές εξέλιξης σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές πόλεις, ώστε το νέο μοντέλο της εταιρείας να λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για να κυκλοφορήσει στους δρόμους.

Για την κίνηση του Solaris Trollino 24 θα είναι υπεύθυνα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία θα κινούν δύο άξονες. Οι μπαταρίες των 58 kWh θα φορτίζονται εν κινήσει μέσω ενός διπολικού παντογράφου, ενώ η ενέργεια που θα αποθηκεύεται σε αυτές, θα μπορεί να κινεί το όχημα όταν αυτό κατεβάσει τις κεραίες του. Οι τροχοί στον τέταρτο άξονα του οχήματος θα έχουν τιμόνι (κατευθυντήριοι), διευκολύνοντας τις στροφές στην πόλη, ενώ το σύστημα διεύθυνσης θα διαθέτει ηλεκτρική αντλία EPS.

Η διάταξη των θυρών είναι 2-2-2-2-2 (πέντε διπλές), ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν 53 καθίσματα, 16 από τα οποία είναι εύκολα προσβάσιμα από άτομα με κινητικές δυσκολίες. Ο οδηγός κάθεται σε αεριζόμενη και θερμαινόμενη θέση και έχει στη διάθεσή του δύο οθόνες 8 ιντσών, στις οποίες απεικονίζονται οι ενδείξεις της κάμερας που βρίσκεται στον παντογράφο και αυτής που είναι τοποθετημένη πίσω από τη δεύτερη άρθρωση του οχήματος.

Επιπλέον, υπάρχουν CCTV κάμερες στις πόρτες, αλλά και μία ακόμα για την οπισθοπορεία. Επιπροσθέτως, έχει τοποθετηθεί σύστημα ενημέρωσης επιβατών, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους τρεις οθόνες 29 ιντσών, αλλά και κάμποσες θύρες USB για να φορτίζουν τις συσκευές τους. Ο εσωτερικός φωτισμός είναι τεχνολογίας LED, ενώ έχει προβλεφθεί χώρος για να μεταφέρονται αναπηρικά αμαξίδια, παιδικά καροτσάκια και ποδήλατα.

PreviousNext