Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Χρήστου Σπίρτζη τροποποιήθηκε η απόφαση που ίσχυε για το ABS και πλέον βγαίνουν εκτός κυκλοφορίας από 1-4-2016 όλα τα φορτηγά και λεωφορεία χωρίς σύστημα αντιεμπλοκής των τροχών κατά την πέδηση (ABS) με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν την 1-1-1999.
Επίσης, από 1-4-2015 ή από την ημερομηνία λήξης του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου εφόσον αυτή είναι μεταγενέστερη της 1-4-2015, απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών και λεωφορείων που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε οποιαδήποτε χώρα μετά την 1-1-1999 και δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση.
Εφόσον ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιηθεί πριν τις 31-3-2015 και διαπιστωθεί ότι το όχημα δεν είναι εφοδιασμένο με σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση, χορηγείται ετήσια ακαταλληλότητα και στο χώρο των παρατηρήσεων του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου αναγράφεται η παρατήρηση «Το όχημα δεν φέρει σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση (ABS) και οφείλει να εφοδιαστεί με αυτό έως τον επόμενο περιοδικό τεχνικό έλεγχο».
Οι παραπάνω απαγορεύσεις ισχύουν για όλα τα μεταχειρισμένα φορτηγά πάνω από 3,5 τόνους και για όλα τα λεωφορεία με μικτό πάνω από 5 τόνους και με περισσότερες από 9 θέσεις (8+) καθώς και για τα ρυμουλκούμενα με μικτό βάρος από 3,5 τόνους και πάνω.