Μπορεί η Suzuki να «έκοψε» το νέο -επιβατικό- Jimny από την Ευρώπη λόγω ρύπων, ωστόσο το επαναφέρει ως επαγγελματικό όχημα μικτού βάρους 1.435 κιλών, το οποίο προσφέρει έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης όγκου 863 λίτρων (33 λτ. περισσότερα από την επιβατική έκδοση). Η ελληνική αντιπροσωπεία, ξεκίνησε πρόσφατα να δέχεται προ-παραγγελίες για το μικρό ιαπωνικό LCV.

Το διθέσιο εκτός δρόμου όχημα των Ιαπώνων, έχει απόβαρο 1.090 κιλά, μήκος 3.480 χλστ., πλάτος 1.645 χλστ. και ύψος 1.720 χλστ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 2.250 χλστ. Εξοπλίζεται με Euro 6 ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και αποδίδει 102 ίππους ισχύος στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή να ορίζεται στα 130 Nm/4.000 σ.α.λ. και την τελική ταχύτητα στα 145 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις NEDC, η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 6,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 138 γρ./χλμ.

Σε ό,τι αφορά στα off-road χαρακτηριστικά του μοντέλου, το επαγγελματικό Jimny διαθέτει σασί τύπου σκάλας και δύο άκαμπτους άξονες, με τη μετάδοση της κίνησης να αναλαμβάνει το κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP PRO, ενώ στα «δύσκολα» ο οδηγός μπορεί να καταφύγει στις «κοντές» σχέσεις του κιβωτίου. Η απόσταση του οχήματος από το έδαφος είναι στα 210 χλστ. και οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας ορίζονται στις 37, 49 και 28 μοίρες αντίστοιχα.

Διαχωριστικό πλέγμα ασφαλείας από την υπόλοιπη καμπίνα.