Τροχοί & TIR

'Ετοιμο το Νέο Renault Trafic

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Ευρώπης με την διάθεση του νέου Renault Trafic καθώς και του ανανεωμένου Master επιχειρεί να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία. Το νέο μοντ
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 12/06/2014 - 20:28
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Ευρώπης με την διάθεση του νέου Renault Trafic καθώς και του ανανεωμένου Master επιχειρεί να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία. Το νέο μοντέλο αποτελεί την τρίτη γενιά Trafic. Η προσοχή στη συναρμογή και την εφαρμογή των πάνελ είναι εμφανής και το νέο Trafic από κοντά μοιάζει ιδιαίτερα στιβαρό και συμπαγές, τόσο ως προς τις διαστάσεις του, όσο και ως προς την ποιότητα συναρμογής. Το κύριο σχεδιαστικό «τρικ» του νέου Trafic που, το εντάσσει στη σχεδιαστική «αργκό» του κατασκευαστή, αφορά στον τρόπο που τα φωτιστικά σώματα περιβάλλουν τη γρίλια της εισαγωγής. Το κάθετα τοποθετημένο λογότυπο του κατασκευαστή είναι τοποθετημένο πάνω σε μία μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια με έντονο κοντράστ, στοιχείο που συναντούμε σε όλα τα σύγχρονα επιβατικά Renault.

Νέος διάκοσμος, αναβαθμισμένη ποιότητα

Στο πλαίσιο της στατικής παρουσίασης που παρακολουθήσαμε στο Άμστερνταμ, μπορέσαμε να περιεργαστούμε την καμπίνα του νέου Renault. Οι βελτιώσεις, ειδικά στη θέση οδήγησης είναι αρκετές. Το κάθισμα είναι τοποθετημένο 36 χιλιοστά πιο χαμηλά από το προηγούμενο Trafic, και οι ρυθμίσεις διαθέτουν μεγάλες διαδρομές. Το τιμόνι ρυθμίζεται και κατά τις δύο έννοιες. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει πιο πλούσιο αφρώδες, στήριξη για τη μέση του οδηγού καθώς και αναβαθμισμένη πλευρική στήριξη. Το πάνελ της πόρτας διαθέτει διαμόρφωση υποβραχιονίο. Συνολικά υπάρχουν στην καμπίνα 90 λίτρα αποθηκευτικών χώρων σε 14 διαφορετικά σημεία. Δε λείπει και ειδική μέριμνα -πέρα από χώρους για ποτηροθήκες και μπουκάλια του ενάμισι λίτρου- για την αποθήκευση ακόμη και κουτιών με εργαλεία, θέση για προστατευτικά κράνη εργοταξίου, σταντ για κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες και πολλά ακόμη. Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος είναι κάτω από τα καθίσματα των επιβατών, με συνολική χωρητικότητα 54 λίτρα και ακολουθεί σχεδιαστικά την πρακτική διαμόρφωση του μεγαλύτερου Master.

Ο μικρότερης χωρητικότητας κινητήρας στην κατηγορία

υπήρξε η η απόφαση για την υιοθέτηση του πετρελαιοκινητήρα dCi των 1,6 λίτρωνRenault, σε τέσσερις εκδόσεις ισχύοςκαθώς κρίθηκαν ως οι πλέον αποδοτικοίΟ 90 dCi 90 αποδίδει 90 και 115 hp,με μέγιστη ροπή 260 και 300 Nmμε διπλό τούρμπο (Twin Turbo)ονομάζονται Energy dCi 120 Twin TurboΟ ισχυρότερος κινητήρας αποδίδει 270 Nm ήδη από τις 1.250 σ.α.λ..

Στοιχεία εκμετάλλευσης

Το νέο Trafic θα διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος (L1 και L2) και δύο ύψη οροφής (H1 και H2). Στο λανσάρισμα θα υπάρχουν γύρω στις 270 τυπικές διαμορφώσεις πάνελ βαν, διπλοκάμπινου, σασί/καμπίνα και μικρολεωφορείου. Ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης των εκδόσεων με κλούβα κυμαίνεται μεταξύ 5,2 και 8,6 κυβικών μέτρων. Όπως συμβαίνει και με το νέο Vivaro, έτσι κι εδώ τα μεταξόνια είναι τα ίδια με το απερχόμενο μοντέλο. Αυτό που αλλάζει είναι το μήκος του αμαξώματος το οποίο έχει επιμηκυνθεί κατά 210 χιλιοστά. Αυτό συνετέλεσε στην αύξηση του ωφέλιμου όγκου του χώρου φόρτωσης κατά 200 λίτρα στην έκδοση με στάνταρ ύψος οροφής και κατά 300 λίτρα, στην έκδοση με την υψηλή οροφή. Συγκεκριμένα, στην έκδοση με το μακρύ αμάξωμα, το Trafic μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα μήκους 4,15 μέτρων, με τη δίφυλλη πίσω πόρτα να κλείνει κανονικά. Ως έξτρα διατίθεται και ένα μεταλλικό ράφι για την οροφή της κλούβας (εσωτερικά) μήκους δύο μέτρων και ύψους 25 εκατοστών, το οποίο αντέχει βάρος 13 κιλών. Ενδείκνυται για να τοποθετηθούν σωλήνες διαφόρων διαμέτρων ή μία σκάλα. Στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, η Renault έχει εξοπλίσει το νέο Trafic με σχεδόν οτιδήποτε διατίθεται στην αγορά: Στάνταρ είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP με σύστημα αντισπιναρίσματος (TC), το ABS με EBD, σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού (ΕΒΑ), σύστημα συγκράτησης σε ανωφέρεια. Νέο είναι το Extended Grip που επιδρά στο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και υποβοηθά την εκκίνηση σε σαθρές επιφάνειες επεμβαίνοντας στον εμπρός (κινητήριο) άξονα. Το Τ&Τ θα συμμετέχει τις επόμενες ημέρες στην παγκόσμια οδηγική πρεμιέρα του αυτοκινήτου, και σύντομα θα έχουμε περισσότερα για την οδική συμπεριφορά και τις μεταφορικές δυνατότητες του νέου βαν.

PreviousNext