Σημαντικό ορόσημο για τη MAN Trucks, καθώς πέτυχε την κυκλοφορία ενός αυτόνομου (χωρίς οδηγό) φορτηγού σε αυτοκινητόδρομο με επιβάτη στην καμπίνα του τράκτορα τον Γερμανό υπ. Μεταφορών, Dr Volker Wissing, και τον πρόεδρο της MAN, Alexander Viaskamp.
Ο συρμός των 40 τόνων με επικαθήμενη νταλίκα μουσαμά ήταν αυτόνομο όχημα επιπέδου 4 και ταξίδεψε για 10 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο Α9 από τον κόμβο του Allershausen μέχρι τον κόμβο του Furholzen.
Τα αυτόνομα επιπέδου 4 κινούνται χωρίς οδηγό, αλλά σε προκαθορισμένες διαδρομές που έχουν κριθεί κατάλληλες για τον σκοπό αυτό. Προκαθορισμένη είναι η ταχύτητα του οχήματος, καθώς και η κίνησή του στη δεξιά λωρίδα.
Είναι όμως σε θέση να αντιμετωπίσει κάθε έκτακτη κατάσταση, όπως σταματημένο όχημα μπροστά, απότομη επιβράδυνση πορείας του μπροστινού οχήματος κ.α., πραγματοποιώντας ανάλογη επιβράδυνση ή στάση ή ακόμα κάνοντας τον κατάλληλο ελιγμό.
Τα αυτόνομα οχήματα είναι φορτωμένα με κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες που λειτουργούν κατευθυνόμενα από ένα κεντρικό υπολογιστή, ο οποίος λαμβάνει όλα τα οπτικά μηνύματα και τις κυκλοφοριακές συνθήκες και σε κλάσματα του δευτερολέπτου δίνει τις κατάλληλες εντολές για την κίνηση του οχήματος.
Σημειώνεται ότι η Γερμανία, όπως και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες (περιλαμβανομένης της Ελλάδας) έχουν νομοθετήσει την κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων με την προϋπόθεση ότι χορηγείται προς τούτο ειδική κατά περίπτωση άδεια.