Νέο δίκτυο για τους επαγγελματίες Μεταφορείς από το Συμβούλιο Εφοδιαστικής Αλυσίδας και το Υπ. Μεταφορών.
Ο Στόχος του Δικτύου Go Hellas
Οι Έλληνες Μεταφορείς καλούνται να γίνουν οι πρεσβευτές της χώρας με στόχο την αύξηση της εμπορευματικής κίνησης, αλλά και την ανάδειξη της εικόνας της Ελλάδας όπως αυτή προβάλλει μετά την κρίση.
Το σκεπτικό είναι ότι οι οδικές μεταφορές αποτελούν κλάδο ζωτικής σημασίας για την ελληνική οικονομία και μάλιστα κρίσιμο παράγοντα προκειμένου να καταστεί η Ελλάδα πύλη διαμετακόμισης για τα Βαλκάνια, τη Βόρεια Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή.
Έτσι, το Υπ. Μεταφορών από κοινού με το Συμβούλιο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας δημιουργούν ένα εθελοντικό Δίκτυο Μεταφορέων που θα δραστηριοποιείται και θα ενημερώνεται για τις εξελίξεις και τις συνθήκες γύρω από τις μεταφορές από την Ελλάδα προς το εξωτερικό και αντίστροφα.
Η Λειτουργία του Δικτύου
Οι Μεταφορείς έχουν τη δυνατότητα να εγγράφονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα “Go Hellas” που θα δημιουργηθεί. Μετά θα λαμβάνουν ταυτότητα μέλους «Go Hellas Ambassador», ενημερωτικό υλικό και προσκλήσεις σε σχετικές εκδηλώσεις. Ακόμα θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με συναδέλφους τους είτε μέσα από την πλατφόρμα της ιστοσελίδας είτε μέσω της σελίδας στα social media και το app.
Το δίκτυο Go Hellas φιλοδοξεί να αποτελέσει την πανελλαδική φωνή του κλάδου των οδικών εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών με στόχο την προάσπιση και ενδυνάμωση των δικαιωμάτων του Έλληνα Μεταφορέα εντός και εκτός της χώρας.
Αρνητικό στοιχείο στη φιλόδοξη αυτή προσπάθεια αποτελεί ο γηρασμένος ελληνικός στόλος, θέμα που έθιξε το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR.
Η ανανέωση του στόλου
Για την ανάγκη ανανέωσης του στόλου, ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Μεταφορών αποκάλυψε πως για 6 μήνες εκκρεμεί η συζήτηση εισαγωγέων και συνδικαλιστικών φορέων με το υπ. Μεταφορών σχετικά με την ανεύρεση τρόπου χρηματοδότησης για την ανανέωση του στόλου των οδικών μεταφορών, χωρίς μέχρι στιγμής να διαφαίνεται λύση, αν και από πλευράς υπουργείου έχει κατατεθεί σχετική πρόταση.
Συγκεκριμένα, η πρόταση που κατέθεσε το Υπ. Μεταφορών, με δεδομένο ότι δεν επιτρέπεται η απευθείας επιδότηση, κάνει λόγο για σύσταση ενός Οργανισμού από την πλευρά των μεταφορέων και των εισαγωγέων. Αυτός ο Οργανισμός θα αναλάβει την παραγγελία του συνόλου του εκάστοτε απαιτούμενου στόλου με ευνοϊκότερους όρους σε σύγκριση με μεμονωμένες παραγγελίες και θα έχει εγγυητή το ελληνικό κράτος. Ωστόσο, στην πρόταση αυτή του υπουργείου, δεν υπήρξε ανταπόκριση από πλευράς Μεταφορέων, ούτε υποβλήθηκε κάποια άλλη πρόταση προς εξέταση, ανέφερε ο κ. Βούρδας.