Τροχοί & TIR

Η Ford Otosan στη Μόσχα με τα Νέα Φορτηγά της

Στην αχανή ρωσική αγορά επαγγελματικών οχημάτων θέλουν μερίδιο όλοι οι κατασκευαστές. Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες παρουσίες στην Έκθεση Comtrans ήταν αυτή της Ford όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά, σε πρεμιέρα, το σύνολο σχεδόν των ελαφρών επαγγελματικών της Ford αλλά και τα βαρέα οχήματα της Ford Heavy Vehicles με τράκτορες και φορτηγά. σε κοινό περίπτερο δηλαδή, οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν και τα βαρέα οχήματα της Ford Otosan. Το αφεντικό της Ford Otosan, ο κ. Emrah Duman μας παραχώρησε μία σύντομη συνέντευξη, την πρώτη ημέρα της διοργάνωσης και ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστικός αναφορικά με τη στρατηγική της Ford.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Παρασκευή 15/11/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στην αχανή ρωσική αγορά επαγγελματικών οχημάτων θέλουν μερίδιο όλοι οι κατασκευαστές. Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες παρουσίες στην Έκθεση Comtrans ήταν αυτή της Ford όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά, σε πρεμιέρα, το σύνολο σχεδόν των ελαφρών επαγγελματικών της Ford αλλά και τα βαρέα οχήματα της Ford Heavy Vehicles με τράκτορες και φορτηγά. σε κοινό περίπτερο δηλαδή, οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν και τα βαρέα οχήματα της Ford Otosan.

Το αφεντικό της Ford Otosan, ο κ. Emrah Duman μας παραχώρησε μία σύντομη συνέντευξη, την πρώτη ημέρα της διοργάνωσης και ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστικός αναφορικά με τη στρατηγική της Ford.

Τ&T: Γνωρίζουμε ότι, ήρθατε στη ρωσική αγορά το 2007. Πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα για την εταιρεία σας;

E.D.: Ξεκινήσαμε στη Ρωσία το 2007 με την προηγούμενη σειρά φορτηγών, τα Cargo. Μόλις λανσάραμε το 1838 και το 1846, που είχαμε δείξει και στα μέλη της επιτροπής κρίσης για το «Φορτηγό της Χρονιάς». Γνωρίζετε ήδη ότι, ως Ford είμαστε υπερήφανοι για το σχεδιασμό και τη γραμμή μετάδοσης κίνησης της νέας σειράς. Φυσικά, θα προχωρήσουμε και σε άλλες βελτιώσεις, όπως το ωφέλιμο ύψος.

Τ&Τ: Είχατε δηλώσει ότι, η μονάδα παραγωγής στη Βραζιλία είναι μόνο η αρχή για ένα παγκόσμιο φορτηγό της Ford.

E.D: Ναι, αυτή είναι μόνο η αρχή, και είμαστε ρεαλιστές. Προϊοντικά έχουμε ακόμη να διανύσουμε κάποιο δρόμο. Βρισκόμαστε ήδη σε πολλές αγορές, αλλά απώτερος στόχος είναι να συναγωνιστούμε τους πάντες, σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Τ&Τ: Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ποιους θεωρείτε ως ανταγωνιστές; Ευρωπαίους, Αμερικάνους, Ιάπωνες, Κινέζους ή Κορεάτες;

E.D.: Αυτή είναι μία πολύ δύσκολη ερώτηση, ακόμη και από τη θέση που κατέχω. Θα το θέσω ως εξής: κάθε μεγάλη αγορά είναι διαφορετική ερμηνεία του παγκόσμιου. Δεν πουλάμε στη Ρωσία το ίδιο φορτηγό με την Κίνα. Έχω οδηγήσει πολλά κινεζικά οχήματα. Επίσης, τα οχήματα των γνωστών Ευρωπαίων από τους οποίους μάθαμε πολλά. Η Λατινική Αμερική είναι επίσης άλλος «πλανήτης». Ξέρετε καλύτερα από μένα πόσο διαφορετική είναι η κάθε περιοχή. Για παράδειγμα, σε μία περιοχή της Ν. Αμερικής, το παραθυράκι που τοποθετούμε χαμηλά στην πόρτα είναι σε υψηλή ζήτηση λόγω της ορατότητας που προσφέρει ενώ, μερικά χιλιόμετρα πιο πέρα, σε άλλη επαρχία, οι οδηγοί θεωρούν ότι θέτει ρίσκα για την ασφάλειά τους και μπορεί να προκαλέσει κακόβουλες ενέργειες από κάποιον που μπορεί να κοιτάξει στο εσωτερικό της καμπίνας. Πάντως, δεν έχω πρόβλημα να σας απαντήσω ειλικρινά. Χωρίς να αγνοούμε τις υπόλοιπες αγορές, αυτοί που θέλουμε να ανταγωνιστούμε είναι οι εφτά Ευρωπαίοι κατασκευαστές, στην πιο ώριμη αγορά του πλανήτη, τη Δ. Ευρώπη, στο υψηλότερο δηλαδή επίπεδο.

PreviousNext