Τη δημιουργία αποκλειστικής δεξιάς λωρίδας για φορτηγά προτείνουν οι φορείς των αυτοκινητιστών και των επιχειρήσεων Logistics, όπως έχει επανειλημμένα προτείνει το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR, με παραδείγματα από χώρες της Ευρώπης.
Κατά τη χθεσινή σύσκεψη στα γραφεία της Ο.Φ.Α.Ε., εκπροσώπων της EEL, του ΣΥΝΔΔΕ&L, του ILME, του ΕΕΣΥΜ, της ΠΕΕΔ και της Ο.Φ.Α.Ε. εκφράστηκε η πλήρης διαφωνία στην πρόθεση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη να απαγορεύσει την κυκλοφορία των φορτηγών στον Κηφισό από τις 7 μέχρι τις 10 το πρωί.
Προτάθηκε ως λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα η καθιέρωση της δεξιάς λωρίδας για την κίνηση αποκλειστικά των φορτηγών σε συνδυασμό με τη χρήση της ΠΕΟ Ελευσίνας-Θηβών.
Εμείς να επαναλάβουμε ότι η χρήση αποκλειστικής λωρίδας φορτηγών σε αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη συνεπάγεται ταυτόχρονα και την απαγόρευση προσπεράσματος, το οποίο με τη σειρά του συνεπάγεται την ύπαρξη σταθμών γερανοφόρων οχημάτων για την άμεση απομάκρυνση τυχόν ακινητοποιημένων φορτηγών.