Τροχοί & TIR

Η Scania μειώνει το χρόνο ακινητοποίησης

Μια νέα εφαρμογή για «έξυπνες» συσκευές, απλουστεύει και επιταχύνει την επικοινωνία μεταξύ των τεχνικών υπηρεσιών και της υπηρεσίας Scania Assistance, ώστε οι οδηγοί που αντιμετωπίζουν απρόβλεπτες β
Παρασκευή 31/05/2019 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Μια νέα εφαρμογή για «έξυπνες» συσκευές, απλουστεύει και επιταχύνει την επικοινωνία μεταξύ των τεχνικών υπηρεσιών και της υπηρεσίας Scania Assistance, ώστε οι οδηγοί που αντιμετωπίζουν απρόβλεπτες βλάβες να εξυπηρετούνται γρηγορότερα, γεγονός που μειώνει τον χρόνο ακινητοποίησης του κάθε οχήματος.

Η εν λόγω εφαρμογή λειτουργεί τόσο σε περιβάλλον iOS όσο σε Android και μια πρώτη έκδοσή της λανσαρίστηκε πρόσφατα.

Με την εφαρμογή -που έγινε πραγματικότητα χάρη στη συνεργασία της Scania με την εταιρεία τεχνολογίας, HiQ- οι τεχνικοί του σέρβις λαμβάνουν την ανάθεση για μια εργασία από την υπηρεσία Scania Assistance και μαζί τους αποστέλλεται η περιγραφή αλλά και εικόνες του συμβάντος. Η εφαρμογή δείχνει επίσης τη θέση του φορτηγού, επιτρέποντας στην οδική βοήθεια να φτάσει πιο γρήγορα στο ζητούμενο σημείο. Ταυτόχρονα, ο πελάτης λαμβάνει συνεχώς ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση του οχήματος σε πραγματικό χρόνο.

PreviousNext