Τροχοί & TIR

Κυκλοφοριακά προβλήματα σε Πειραιά - Κερατσίνι - Σχιστό

Οι εργασίες θα εκτελούνται κατά τις ώρες 22:00΄ έως 06:00΄ της επομένης.
Τετάρτη 21/02/2024 - 11:21
Κοινοποίηση στα Social Media
φωτό αρχείου
φωτό αρχείου

Την τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στα παρακάτω οδικά τμήματα, κατά το χρονικό διάστημα από 22.02.2024 έως 01.10.2024, λόγω εκτέλεσης εργασιών στο πλαίσιο του έργου «Συντήρηση, Βελτίωση και λειτουργία των οδικών αξόνων λεωφ. Αν. Παπανδρέου & Επιβατικό λιμάνι Πειραιά (Ακτή Κονδύλη) –Δραπετσώνα - Λιμάνι Κερατσινίου – Σχιστός», αποφάσισε η Δ/νση Τροχαίας Αττικής, ως εξής: 

Στο οδικό δίκτυο τοπικής αρμοδιότητας του Α΄Τ.Τ. Πειραιώς, οι εργασίες θα εκτελούνται κατά τις ώρες 22:00΄ έως 06:00΄ της επομένης. 

Στο οδικό δίκτυο τοπικής αρμοδιότητας του Β΄Τ.Τ. Πειραιώς, οι εργασίες θα εκτελούνται καθ΄ όλο το 24ωρο εκτός από τις επίσημες αργίες.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: 
Α) ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΕΞΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ. 

- Κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος της μίας και μοναδικής λωρίδας ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας επί μέγιστου συνολικού μήκους 500,00 μ. 

Κατά την κατάληψη του δεξιού τμήματος της λωρίδας, η κυκλοφορία των οχημάτων και προς τις δύο κατευθύνσεις θα διεξάγεται από το εναπομένων αριστερότερο τμήμα της λωρίδας που σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας εξυπηρετεί μόνο την αντίθετη κατεύθυνση κίνησης. 

- Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας, αρχικά σε 60 χλμ./ώρα και τελικά σε 40 χλμ./ώρα στα τμήματα της οδού σε αποστάσεις 300,00 μ. και 100,00 μ., αντίστοιχα, εκατέρωθεν των σημείων που οριοθετούν τον χώρο κατάληψης και για όλο το μήκος του. 

- Απαγόρευση προσπέρασης και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας, στα τμήματα της οδού 300,00 μ. εκατέρωθεν, προ των σημείων που οριοθετούν τον χώρο κατάληψης και για όλο το μήκος του.

Β) ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΛΩΡΙΔΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΜΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ) ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ. 

- Ταυτόχρονη κατάληψη των δύο αριστερότερων τμημάτων των δύο και μοναδικών (μία ανά κατεύθυνση) λωρίδων κυκλοφορίας επί μέγιστου καθαρού μήκους 500,00 μ. 

Κατά την προαναφερόμενη κατάληψη η κυκλοφορία των οχημάτων προς κάθε κατεύθυνση θα διεξάγεται από το δεξιότερο τμήμα της κάθε λωρίδας, της αντίστοιχης κατεύθυνσης, ελάχιστου πλάτους 2,75 μ. 

Στην περίπτωση όπου οποιαδήποτε από τις δύο δεξιές λωρίδες έχουν πλάτος μικρότερο των 2,75 μ. τότε το πλάτος του χώρου κατάληψης περιορίζεται τόσο όσο απαιτείται ώστε κάθε μία από τις δεξιές λωρίδες της εκατέρωθεν κυκλοφορίας να έχει πλάτος 2,75 μ. 

- Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας, αρχικά σε 60 χλμ./ώρα και τελικά σε 40 χλμ./ώρα στα τμήματα της οδού σε αποστάσεις 300,00 μ. και 100,00 μ., αντίστοιχα, εκατέρωθεν των σημείων που οριοθετούν τον χώρο κατάληψης και για όλο το μήκος του. 

- Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας, στα τμήματα της οδού προ 300,00 μ. εκατέρωθεν των σημείων που οριοθετούν τον χώρο κατάληψης και για όλο το μήκος του.

Γ) ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΕΞΙΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΔΟ ΜΕ ΔΥΟ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ. 

- Κατάληψη της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας του οδοστρώματος επί μέγιστου συνολικού μήκους 500,00 μ. Η κυκλοφορία των οχημάτων, θα διεξάγεται από όλες τις απομένουσες αριστερότερες λωρίδες κυκλοφορίας. 

- Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας σε 60 χλμ./ώρα στο τμήμα της οδού 300,00 μ. πριν την αρχή του χώρου κατάληψης και μέχρι το τέλος αυτού. 

Δ) ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΔΟ ΜΕ ΔΥΟ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ. 

- Κατάληψη της αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας του οδοστρώματος επί μέγιστου συνολικού μήκους 500,00 μ. Η κυκλοφορία των οχημάτων, θα διεξάγεται από όλες τις απομένουσες δεξιότερες λωρίδες κυκλοφορίας. 

- Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας σε 60 χλμ./ώρα στο τμήμα της οδού 300,00 μ. πριν την αρχή του χώρου κατάληψης και μέχρι το τέλος αυτού. 

Ε) ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΔΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ. 

- Κατάληψη της δεξιάς και της μεσαίας λωρίδας κυκλοφορίας του οδοστρώματος επί μέγιστου συνολικού μήκους 400,00 μ. Η κυκλοφορία των οχημάτων, θα διεξάγεται από την απομένουσα αριστερότερη λωρίδα κυκλοφορίας. 

- Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας, αρχικά σε 60 χλμ./ώρα και τελικά σε 40 χλμ./ώρα στα τμήματα της οδού 300,00 μ. και 100,00 μ., αντίστοιχα, πριν την αρχή του χώρου κατάληψης και μέχρι το τέλος αυτού. 

- Απαγόρευση του προσπεράσματος, στο τμήμα της οδού 300,00 μ. πριν το όριο έναρξης του χώρου κατάληψης και μέχρι το τέλος αυτής.

ΣΤ) ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΔΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ. 

- Κατάληψη της αριστερής και της μεσαίας λωρίδας κυκλοφορίας του οδοστρώματος επί μέγιστου συνολικού μήκους 500,00 μ. Η κυκλοφορία των οχημάτων, θα διεξάγεται από την απομένουσα δεξιότερη λωρίδα κυκλοφορίας. 

- Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας, αρχικά σε 60 χλμ./ώρα και τελικά σε 40 χλμ./ώρα στα τμήματα της οδού 300,00 μ. και 100,00 μ., αντίστοιχα, πριν την αρχή του χώρου κατάληψης και μέχρι το τέλος αυτού. 

- Απαγόρευση του προσπεράσματος, στο τμήμα της οδού 300,00 μ. πριν το όριο έναρξης του χώρου κατάληψης και μέχρι το τέλος αυτής. 

Ζ) ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ: 

- Οι εργασίες θα εκτελούνται χωρίς εκτροπή της κυκλοφορίας σε τοπικές οδούς των περιοχών που γειτνιάζουν και χωρίς ολική διακοπή της κυκλοφορίας από και προς κάθετες οδούς.

PreviousNext