Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) «ως ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων», ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με αρμοδιότητα τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του κ. Χ. Μαμουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου και διευκρίνισε ότι:

«Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου».

«Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης στον κόσμο που να μην έχει διόδια ή να έχει επιλεκτικά διόδια, αν είσαι από την «Πάνω Ραχούλα» πληρώνεις, αν είσαι από την «Κάτω Ραχούλα», δεν πληρώνεις», τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Πάντως, ο κ. Καραγιάννης αποκάλυψε ότι «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων, μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, μετά ακριβώς από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».

Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, λέγοντας ότι αυτό θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς στην τελική του φάση είτε είναι παραχώρηση, είτε ΣΔΙΤ, είτε Δημόσιο έργο.