Με προεδρικό διάταγμα της 30/08/22 επέρχεται τροποποίηση στον κανονισμό που αφορά στα μέτρα ασφαλείας των σηράγγων που ανήκουν στο διευρωπαϊκό δίκτυο αυτοκινητόδρομων και πλέον τα μέτρα αυτά μπορούν να ισχύουν και σε σήραγγες μήκους μεγαλύτερου των 500 μέτρων, εντός της Ελλάδας, που δεν ανήκουν στο διευρωπαϊκό δίκτυο αυτοκινητόδρομων και βρίσκονται σε στάδιο μελέτης ή και κατασκευής.
Αναφέρουμε, ως παράδειγμα, την υποθαλάσσια σήραγγα Περάματος - Σαλαμίνας που μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις θα έχει μήκος 1.100 μέτρων και τώρα βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης. Το ίδιο ισχύει και για τη ζεύξη της Λευκάδας με το εθνικό δίκτυο που απαιτεί υποθαλάσσια σήραγγα 1.300 μέτρων κ.α.
Η ένταξη αυτών των σηράγγων, όπως και αρκετών άλλων εντός της Ελλάδας, στον ευρωπαϊκό κανονισμό αποκτά ενδιαφέρον καθώς θα πρέπει για την κατασκευή τους να τηρηθούν όλες οι προβλεπόμενες απαιτήσεις ασφαλείας σχετικές με τις διαστάσεις των λωρίδων, το ύψος, τον φωτισμό, τον εξαερισμό, τη σήμανση, τις εξόδους διαφυγής κ.α.