H Volvo Buses λανσάρισε ένα νέο διώροφο τριαξονικό σασί για τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού. Ονομάζεται B8L, κατασκευάζεται στο Borås της Σουηδίας και αντικαθιστά το Volvo B9TL, που έχει πουλήσει περισσότερες από 4.000 μονάδες στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.
Για την κίνησή του επελέγη το δοκιμασμένο σύνολο D8K της Volvo, ένας κινητήρας 8 λίτρων που αποδίδει 350 ίππους ισχύος, αλλά και 1.400 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.200 ως τις 1.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας διαθέτει τεχνολογία ψεκασμού common rail και συνεργάζεται με το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ZF 6AP1600C των 6 σχέσεων, ενώ κινεί περισσότερες από ποτέ ηλεκτρικές βοηθητικές λειτουργίες.
Η Volvo υπόσχεται χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και ηχορύπανσης. Επιπλέον, το νέο B8L είναι ελαφρύτερο και διαθέτει πιο «σφιχτό» κύκλο στροφής, ενώ η τοποθέτηση νέων αξόνων και ανάρτησης, βελτίωσαν την ποιότητα κύλισης, την οδική συμπεριφορά και την απόδοση του οχήματος. Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, το κόστος ιδιοκτησίας του B8L είναι συνολικά χαμηλότερο, συγκρινόμενο με αυτό προηγούμενων μοντέλων.
Στα γνωστά πρότυπα της Volvo, ιδιαίτερα προσεγμένος είναι ο στάνταρ εξοπλισμός ασφαλείας του νέου B8L, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP, EBS, anti-slip, περιοριστή επιτάχυνσης και υποβοήθηση για εκκίνηση στην ανηφόρα. Υψηλές είναι και οι δυνατότητας συνδεσιμότητας του οχήματος, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με τη μονάδα «I-Coaching» της Volvo, η οποία προσφέρει συνεχείς οδηγίες στον οδηγό, ώστε αυτός να βελτιώνει την απόδοσή του.