Τροχοί & TIR

Το νέο ηλεκτρικό Ford E-Transit Courier

Η FordPro μόλις έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για το νέο ηλεκτρικό E-Transit Courier. Το νέο κόμπακτ van του κατασκευαστή αποτελεί εξ ολοκλήρου νέο σχέδιο, και βασίζεται σε μία καινο
Πέμπτη 06/04/2023 - 11:11
Κοινοποίηση στα Social Media

Η FordPro μόλις έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για το νέο ηλεκτρικό E-Transit Courier. Το νέο κόμπακτ van του κατασκευαστή αποτελεί εξ ολοκλήρου νέο σχέδιο, και βασίζεται σε μία καινούργια πλατφόρμα, κάτι που πέρα από το υπερμοντέρνο ντιζάιν μαρτυρούν και οι σαφώς αυξημένες διαστάσεις.  

Ενδεικτικά, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης στην κλούβα είναι αυξημένος κατά 0,6 κυβικά μέτρα σε σχέση με το μοντέλο προηγούμενης γενιάς, θα χωράνε πλέον δύο ευρωπαλέτες, ενώ αυξημένο είναι και το ωφέλιμο φορτίο. Ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του νέου μοντέλου εντάσσονται στη μετεξέλιξη της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων του κατασκευαστή προς την ηλεκτροκίνηση, και τα κεφάλαια που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από την ανακοινωθείσα επένδυση της Ford, ύψους δις δολαρίων, προκειμένου το σύνολο της γκάμας να αποκτήσει και νέα ηλεκτρικά μοντέλα.

Το ηλεκτρικό μοντέλο θα εφοδιάζεται με ένα πολύ ισχυρό για τα δεδομένα της κατηγορίας ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 100 kW. Λεπτομέρειες σχετικές με τις τεχνικές προδιαγραφές θα ανακοινωθούν αργότερα, από τα συμφραζόμενα της παρουσίασης πάντως, υπολογίζουμε ότι οι μπαταρίες θα είναι 60 kWh και η αυτονομία με μία φόρτιση πιθανότατα θα ξεπερνά τα 400. Η συνδεσιμότητα είναι πλήρης χάρη στο Ford Sync 4, ενώ θα υπάρχει νέα, ιδιαίτερα μεγάλη (12ιντση) οθόνη στην κεντρική κονσόλα.

Φόρτιση, Εκμετάλλευση

H Ford Pro εκτιμά ότι το Ε-Transit Courier θα αποδειχθεί δημοφιλές και για πελάτες που θα προτιμήσουν να φορτίζουν το βράδυ σε οικιακή παροχή: σε παροχή των 11 kW (AC) μία πλήρης φόρτιση δεν θα διαρκεί πάνω από 5,7 ώρες. Σε 10 λεπτά φόρτισης σε δημόσιο δίκτυο DC φορτιστών, η αυτονομία θα ανεβαίνει γύρω στα 87 χιλιόμετρα, ενώ από το 10% θα πηγαίνει στο 80% σε λιγότερο από 35 λεπτά. Η παραγωγή του ηλεκτρικού Ford θα ξεκινήσει το 2024. 

Η μεγάλη είδηση, και μέχρι η Ford Pro να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα, είναι η δραστική αύξηση των διαστάσεων και κατά συνέπεια της εκμετάλλευσης. Το κόμπακτ van της Ford Pro ουσιαστικά ανεβαίνει πλέον κατηγορία: είναι χαρακτηριστικό ότι η απόσταση ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών έχει αυξηθεί κατά 200 ολόκληρα χιλιοστά, με εύλογα οφέλη στην εκμετάλλευση του χώρου φόρτωσης.

Η παραγωγή του ηλεκτρικού Ford θα ξεκινήσει το 2024. Αναλυτική παρουσίαση θα διαβάσετε στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR. 

Έτοιμα τα Transit Courier με πετρέλαιο

Παράλληλα, οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν τα συμβατικά, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, νέα Transit Courier από το καλοκαίρι του 2023, με τις πρώτες παραδόσεις να εκτιμάται πως θα γίνουν πριν το τέλος του έτους. Οι επιλογές για τα Transit Courier με θερμικό κινητήρα θα είναι ανάμεσα στον EcoBoost βενζίνης των 1.000 κ.εκ. (εκδόσεις ισχύος 100 και 125 PS) και τον πετρελαιοκινητήρα EcoBlue των 1,5 λίτρων με ισχύ 100 PS. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό 6 σχέσεων και προαιρετικά, για την έκδοση των 125 PS διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. 

PreviousNext