Ήταν δεδομένο ότι, δεν θα αργούσε η στιγμή που κάποιος κατασκευαστής θα παρουσίαζε πλατφόρμα/σασί ηλεκτρικού λεωφορείου που θα προμήθευε σε αμαξοποιούς ανά τον πλανήτη, και η Volvo Buses μόλις ανακοίνωσε το νέο BZL Electric. Το νέο όχημα είναι σχεδιασμένο για μονά και διώροφα λεωφορεία και το 100% κινητήρα και γραμμής μετάδοσης κίνησης προέρχεται από τη Volvo.

Το ηλεκτρικό μοτέρ των 200 kW συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων, κάτι που αυξάνει τη ροπή που φτάνει στους τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, και εξομαλύνει ταυτόχρονα τις μεγάλες «δόσεις» ηλεκτρικής ενέργειας, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο την κατανάλωση ενώ προστατεύονται μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρας. 

Το BZL Electric σασί θα διατίθεται αρχικά σε δύο μήκη, στα 11.815 χλιοστά, και 10.585 χιλιοστά για το διώροφο
Το BZL Electric σασί θα διατίθεται αρχικά σε δύο μήκη, στα 11.815 χιλιοστά, και 10.585 χιλιοστά για το διώροφο

Το BZL Electric σασί θα διατίθεται αρχικά σε δύο μήκη, στα 11.815 χιλιοστά, και 10.585 χιλιοστά για το διώροφο. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα ή δύο μοτέρ, με την ισχύ στη δεύτερη περίπτωση να ανέρχεται σε 540 hp, κάτι που σύμφωνα με τον κατασκευαστή, επιτρέπει στο όχημα να ανταπεξέρχεται σε οποιαδήποτε ανωφέρεια.

Το όχημα είναι σχεδιασμένο για φόρτιση τόσο στη διάρκεια του δρομολογίου (OppCharge-με παντογράφο), όσο και για CCS φόρτιση στις εγκαταστάσεις του πελάτη.

Η Volvo Buses τέλος, εγγυάται τη χωρητικότητα και την απόδοση των μπαταριών για συγκεκριμένο αριθμό ετών στους πελάτες, απαλείφοντας έτσι οποιεσδήποτε έγνοιες.