Ο Όμιλος Olympia ανακοινώνει σήμερα (10/1/22) επένδυση ύψους €50 εκατ. στο νέο Public Group, το οποίο δημιουργείται με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου και με σκοπό να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των άλλων υπηρεσιών και προϊόντων.

Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρείας. Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.

Βάσει της επένδυσης, ο Όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.

«Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με ένα μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από τη συγχώνευση με την MediaMarkt», ανέφερε σχετικά ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.