Τροχοί & TIR

Νέο Renault Express Van: Κορυφαία ευρυχωρία σε ασυναγώνιστη τιμή

Με το νέο Express Van, η Renault στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα πελατών, καθώς προσφέρει στους επαγγελματίες μία ποιοτική λύση για τις καθημερινές μεταφορικές τους ανάγκες, με κορυφαία ευρυχωρία , σύγ
Τετάρτη 03/11/2021 - 16:15
Κοινοποίηση στα Social Media
renault express van

Με το νέο Express Van, η Renault στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα πελατών, καθώς προσφέρει στους επαγγελματίες μία ποιοτική λύση για τις καθημερινές μεταφορικές τους ανάγκες, με κορυφαία ευρυχωρία , σύγχρονη τεχνολογία και όλα αυτά σε ασυναγώνιστη τιμή. 



Αξιολογώντας την έκδοση με τον κινητήρα 1.5 Blue dCi 95, σε μια δοκιμή 1.200 χιλιομέτρων, ανακαλύπτουμε τις οδηγικές του αρετές, την απόδοση του κινητήρα, αλλά και τις μεταφορικές του ικανότητες, φορτώνοντας την κλούβα του. 

 

Γαλλική φινέτσα σε κάθε λεπτομέρεια 



Η σχεδίαση του νέου Renault Express Van ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας με ένα ιδιαίτερα προσεγμένο design. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα περιβάλλονται από LED φώτα ημέρας, σε σχήμα C. Μεγάλες είναι και οι γρίλιες της μάσκας, για ανεμπόδιστο αερισμό του κινητήρα. Το νέο Express Van σχεδιάστηκε με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των αεροδυναμικών αντιστάσεων.

Για το χώρο φόρτωσης διατίθενται δύο πόρτες, μια πλαϊνή συρόμενη και μία πίσω δίφυλλη με μηχανική συγκράτηση στις 90 και 180 μοίρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο μοντέλο έχει το καλύτερο άνοιγμα πλαϊνής πόρτας στην κατηγορία (716mm). 

 

 

Στο εσωτερικό του νέου μοντέλου ακόμη και ένας εύσωμος οδηγός μπορεί εύκολα να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης, καθώς το κάθισμα σύρεται αρκετά εκατοστά προς τα πίσω και το τιμόνι ρυθμίζεται ως προς το ύψος του. Οι αποθηκευτικές θέσεις είναι αρκετές, όπως στις φαρδιές τσέπες στις πόρτες, καθώς και σε ένα κλειστό ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ταμπλό, με χώρο 1,2 λίτρου.



Εκεί, φορτίζουμε και τις συσκευές μας, από δύο θύρες USB και μια 12V. Επιπρόσθετος χώρος προσφέρεται στο ράφι οροφής για αποθήκευση εγγράφων-μικροαντικειμένων. Ο πίνακας οργάνων με ευχάριστο φωτισμό, προβάλλει ευδιάκριτα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαθέτει trip computer και ένδειξη προτεινόμενης σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων. 

 



 Οικονομικός Κινητήρας 



Το νέο Renault Express Van είναι διαθέσιμο με δύο πετρελαιοκινητήρες, τον 1.5 Blue dCi 75 και τον 1.5 Blue dCi 95. Ο πρώτος στοχεύει στην οικονομία των μετακινήσεων με ιπποδύναμη 75 ίππους και 220 Nm ροπής. Με τον κινητήρα 1.5 Blue dCi 95 επιτυγχάνεται οικονομία και αυξημένη απόδοση, χάρη στους 95 ίππους και τη ροπή των 240 Nm. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το σύστημα υποβοήθησης οικονομίας Start/Stop και η λειτουργία Eco βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης, ενώ η συντήρηση των κινητήρων πρέπει να γίνεται ανά 2 χρόνια ή ανά 30.000 χιλιόμετρα. 

 



 

Χώρος φόρτωσης



 Ο όγκος φόρτωσης του Express Van φτάνει τα 3.3 κ.μ. με ωφέλιμο μήκος στα 1.91 μέτρα, όταν φέρει σταθερό διαχωριστικό. Αυτό το νούμερο του χαρίζει την καλύτερη αναλογία χώρου φόρτωσης / μήκος αμαξώματος στην κατηγορία (1,91μ./4,39μ.). Ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί στα 3.7 κ.μ, με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού και την περιστροφή τμήματος του διαχωριστικού πλέγματος, με το μήκος του δαπέδου να φτάνει τα 2,36 μέτρα. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται τα 650 κιλά.

Η συρόμενη πλευρική πόρτα στη δεξιά πλευρά του οχήματος έχει πλάτος ανοίγματος στα 716 χιλιοστά, μέγεθος που αντιστοιχεί στην κορυφή της κατηγορίας.

Ο χώρος φόρτωσης μπορεί να εφοδιαστεί με έναν εύκολα προσβάσιμο ρευματολήπτη 12 V, σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να φορτίσει κάποια ηλεκτρική συσκευή. Ο φωτισμός με LED βελτιώνει αισθητά το φωτισμό της κλούβας για τις βραδινές εργασίες. Η σκληρή επένδυση δαπέδου από καουτσούκ και οι πλαστικές επενδύσεις πλαϊνών (μέχρι το μισό ύψος), προστατεύουν από τυχόν χτυπήματα και εκδορές.



Συνολικά, υπάρχουν 10 κρίκοι πρόσδεσης φορτίου, εκ των οποίων οι 6 είναι στο πάτωμα. Στην κλούβα, ενδεικτικά, χωράνε πέντε πλαστικά βαρέλια με διαστάσεις 0,94 μ. ύψος και 0,55 μ. πλάτος, ή και 6 χάρτινα τετράγωνα κιβώτια, με διαστάσεις ύψους, πλάτους και μήκους 0,52 μ. 

 



Πλούσιος εξοπλισμός ασφαλείας 



Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (E.S.C), με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και λειτουργία Trailer Stability Assist (T.S.A), κατά την έλξη ρυμουλκούμενου. Επίσης υπάρχει A.B.S με σύστημα υποβοήθησης σε απότομο φρενάρισμα (A.F.U).

Διατίθενται ακόμα προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας LED, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, καθώς και αισθητήρες στάθμευσης πίσω, με ηχητική και οπτική ένδειξη στο ταμπλό. Από τα χειριστήρια στο τιμόνι ο οδηγός ενεργοποιεί το cruise control και τον περιοριστή ταχύτητας. Επίσης, στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου υπάρχουν και οι αισθητήρες φωτός/βροχής.



Ειδικής αναφοράς χρήζει η εφαρμογή Wide View Mirror, που αποτελεί καινοτομία της Renault, προσφέροντας μεγάλη άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση εντός πόλης. 



Οι ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού είναι ρυθμιζόμενες σε ύψος και για τον οδηγό διατίθεται και αερόσακος. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα ελέγχου και προειδοποίησης τυφλού σημείου (Blind Spot Warning), καθώς και το σύστημα αναβαθμισμένης πρόσφυσης (extended grip), το οποίο ενισχύει την πρόσφυση του αυτοκινήτου, όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα μέχρι 50 χλμ/ώρα, σε σαθρό έδαφος. 



Αθήνα - Τρίπολη - Λάρισα 



Το νέο Renault Express Van αξιολογήθηκε μέσα στην Αθήνα και από την Αθήνα για την Τρίπολη και εν συνεχεία για τη Θεσσαλία. Η ορατότητα του οδηγού είναι άριστη, ενώ από τα πρώτα θετικά στοιχεία που καταγράφονται είναι η ευελιξία του στην πόλη.

Η όπισθεν συνδέεται με την κάμερα στην κεντρική οθόνη, οπότε το παρκάρισμα και η οπισθοπορεία γίνονται με μεγαλύτερη ασφάλεια. Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και αυτό αποδεικνύει την καλή δουλειά που έχει γίνει σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου.



Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη λειτουργία Eco, με την οποία επιλέγονται πιο οικονομικές ρυθμίσεις κατά τη λειτουργία του κινητήρα, οπότε με σταθερή ταχύτητα στον ανοιχτό δρόμο θεωρείται ως η πιο σωστή επιλογή. Στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο, κατά τις προσπεράσεις, η απενεργοποίηση της λειτουργίας Eco επιτρέπει το maximum των δυνατοτήτων του κινητήρα.

Στην πράξη, ο κινητήρας 1.5 Blue dCi των 95 ίππων, δεν προβληματίζει πουθενά, εξασφαλίζοντας ικανοποιητικές επιδόσεις σε κάθε συνθήκη. Παράλληλα, αναδεικνύεται και ιδιαίτερα οικονομικός, με πραγματική μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 5 λίτρα/100 χλμ. 

 

Εγγυήσεις & Τιμή Αγοράς



Το νέο Renault Express Van συνοδεύεται από εγγύηση οχήματος (χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων για τα δύο πρώτα έτη), για 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα, αντισκωριακή εγγύηση 12 χρόνια και εγγύηση βαφής για 3 χρόνια χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Στα παραπάνω προστίθεται η οδική βοήθεια Renault Assistance για 5 χρόνια. Η τιμή αγοράς του στις εκθέσεις Renault εκκινεί από τα 14.667 ευρώ + ΦΠΑ.



Συνολικά, το νέο Renault Express Van τα έχει όλα και συμφέρει, προσφέροντας κορυφαίες μεταφορικές ικανότητες, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας.



 

PreviousNext