Επανήλθε σε ρυθμούς δυναμικής ανάπτυξης η ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ, όπως λέγεται σήμερα η ιστορική φίρμα του Νίκου Κιολεΐδη.
Στις γνωστές κατασκευές των ρυμουλκούμενων, των βυτίων καυσίμων, των σιλοφόρων οχημάτων, των ανατρεπόμενων κιβωτάμαξων κ.α., σήμερα στις γραμμές παραγωγής έχουν προστεθεί νέα προϊόντα, η κατασκευή των οποίων απαιτεί τεχνογνωσία, σύγχρονο εξοπλισμό και έμπειρο προσωπικό.
Εδώ να σημειώσουμε ότι «ψυχή» του εργοστασίου παραμένει ο Νίκος Κιολεΐδης, έχοντας την αμέριστη υποστήριξη του γιου του, Γιώργου, ο οποίος έχει όλη την ευθύνη της λειτουργίας, αλλά και της ανάπτυξης νέων προϊόντων τόσο για την πολιτική όσο και για στρατιωτική χρήση.
Επισκεφθήκαμε τη βιομηχανική μονάδα της ΝΚ Τρέηλερς στον Βόλο όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά τις γραμμές παραγωγής των ρυμουλκούμενων, των βυτίων καυσίμων, των ανατρεπόμενων κιβωτάμαξων, των σιδηροδρομικών βαγονιών, αλλά και πρωτότυπα νέων κατασκευών.
Βλέπουμε, για παράδειγμα, το πρωτότυπο καμπίνας φορτηγού αυτοκινήτου σε δύο εκδόσεις, απλή και με θωράκιση, για στρατιωτικά φορτηγά.
Σε άλλη γραμμή κατασκευάζονται βαγόνια για λογαριασμό γερμανικής σιδηροδρομικής εταιρείας. Πρόκειται για βαγόνια εμπορικών τρένων, βαρέως τύπου, κατάλληλα για μεταφορές διαφόρων μεταλλευμάτων και χύδην λατομικών προϊόντων.
Το ηλεκτρικό λεωφορείο
Νέο καινοτόμο άλμα της βιομηχανίας ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ αποτελεί το σύγχρονο 12μετρο ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο της κινεζικής μάρκας Zonson, το οποίο θα κατασκευάζεται στον Βόλο με σημαντική ελληνική προστιθέμενη αξία που προσεγγίζει το 40% του κόστους.
«Παράλληλα, η κατασκευή του λεωφορείου εδώ στον Βόλο θα προσφέρει οφέλη και σε αρκετές άλλες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες με τα προϊόντα τους θα συμμετέχουν στο χτίσιμο του λεωφορείου», τονίζει ο κ. Γιώργος Κιολεΐδης και συμπληρώνει:
«Επειδή, μάλιστα, τα περισσότερα από αυτά τα εξαρτήματα, όπως αναρτήσεις, συστήματα πέδησης, ηλεκτρονικά κ.α. εισάγονται από χώρες της Ευρώπης, μπορούμε να μιλήσουμε και για ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία με οφέλη και για τους Έλληνες εισαγωγείς και αντιπροσώπους».
Τα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία Zonson προσφέρονται σε δύο βασικές εκδόσεις στα 12 μέτρα με μεταφορική δυνατότητα 73 επιβατών και στα 8,5 μέτρα για 61 επιβάτες. Το 12μετρο έχει χιλιομετρική εμβέλεια 450-470 χιλ. και το 8,5 μέτρων φτάνει τα 350 χιλιόμετρα.
Πλήρες ρεπορτάζ από τη βιομηχανία ΝΚ Τρέηλερς με φωτογραφικό υλικό και παρουσίαση των προϊόντων θα ακολουθήσει στο περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR της 1ης Ιουλίου.