Τροχοί & TIR

Ούτε ράγα μετρό χωρίς τη χρηματοδότηση από Ε.Ε.

«Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που υλοποιείται στην Ευρώπη, ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ ξεκινά, για να αλλάξει όσα ξέραμε και να κάνει τη ζωή μας καλύτερη», ανέφερε στην ομιλία του ο Γενικό
Τετάρτη 23/06/2021 - 12:25
Κοινοποίηση στα Social Media

«Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που υλοποιείται στην Ευρώπη, ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ ξεκινά, για να αλλάξει όσα ξέραμε και να κάνει τη ζωή μας καλύτερη», ανέφερε στην ομιλία του ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, κατά την υπογραφή της σύμβασης έναρξης εργασιών για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ενώ δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι «το έργο αυτό, όπως και ολόκληρο το μετρό, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και δίχως τη παρουσία μας στο σκληρό πυρήνα της Ένωσης, θέλω να σας διαβεβαιώσω πως ούτε ράγα μετρό, δε θα υπήρχε σήμερα στη χώρα».

Υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης επεσήμανε ότι « με τη Νέα Γραμμή, περιοχές βγαίνουν από τη συγκοινωνιακή απομόνωση, περιουσίες αναβαθμίζονται, οι άνθρωποι έρχονται πιο κοντά με ταχύτητα, ασφάλεια, αλλά και τη μικρότερη δυνατή περιβαλλοντική επιβάρυνση. Στην πραγματικότητα δίνει τη δυνατότητα σε πάνω από 300.000 συμπολίτες μας να αφήσουν το αυτοκίνητο και να αποσυμφορήσουν τους δρόμους, να βελτιώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μετακινήσεων και τη ποιότητα της ζωής μας συνολικά».

Δήλωση Ν. Παππά και Χρ. Σπίρτζη

Kοινή δήλωση για την υπογραφή της σύμβασης της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας έκαναν ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Νίκος Παππάς και ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αναφέροντας:

Υπογράφηκε η σύμβαση για την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας και παρά την αδικαιολόγητη καθυστέρηση δύο ολόκληρων ετών, εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για την εξέλιξη.

Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά καθώς πρόκειται για έναν διαγωνισμό του οποίου ο σχεδιασμός, οι μελέτες ωρίμανσης, τα τεύχη δημοπράτησης, η χρηματοδότηση, η διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η προκήρυξη, η αξιολόγηση των συμμετεχόντων σχημάτων και των τεχνικών προσφορών, η εξέταση των ενστάσεων έγιναν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Και σε άλλο σημείο οι κ.κ. Παππάς και Σπίρτζης σχολιάζουν:

«Πριν τις εκλογές, η Ν.Δ. απαξίωνε το τεράστιο έργο που συντελέστηκε στις υποδομές της χώρας τα 4,5 χρόνια που ήταν στο τιμόνι της χώρας ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά τις εκλογές και με τεράστια καθυστέρηση έρχονται να πανηγυρίσουν και να οικειοποιηθούν το έργο αυτό.

Ποτέ δεν είναι αργά, πάντως, και ευχόμαστε να προχωρήσουν και τα άλλα μεγάλα έργα της χώρας που επί Ν.Δ. έχουν κολλήσει ή ακυρωθεί και να συνεχιστεί ο σχεδιασμός που άφησε ως παρακαταθήκη ο ΣΥΡΙΖΑ.

Εμείς λέγαμε, λέμε και θα λέμε ότι τα έργα δεν ανήκουν σε καμία Κυβέρνηση, σε κανένα Υπουργό, σε κανέναν Περιφερειάρχη ή Δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Οι κυβερνήσεις κρίνονται για την αποτελεσματικότητα, το κόστος των έργων και τη διαφάνεια των διαδικασιών».

PreviousNext