Παγκόσμια πρεμιέρα του eCanter νέας γενιάς

Δευ, 12/09/2022 - 14:14

Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, θυγατρική της Daimler Truck, πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού eCanter στην έδρα της στην Ιαπωνία. Το νέο μοντέλο θεωρείται από τα πλέον σημαντικά οχήματα στην προσπάθεια της Daimler Truck να μειώσει δραστικά τις εκπομπές άνθρακα τα επόμενα χρόνια.

Η πιο ενδιαφέρουσα καινοτομία που φέρει το νέο μοντέλο έχει να κάνει με την αρθρωτή (modular) αρχιτεκτονική της νέας ηλεκτρικής γραμμής μετάδοσης κίνησης. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν οχήματα με ένα, δύο ή τρία battery packs, χωρητικότητας 41 kWh έκαστο: στην πρώτη περίπτωση, η αυτονομία είναι 80 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, με δύο συστοιχίες μπαταριών 140 χιλιόμετρα, και στη διαμόρφωση με τρεις συστοιχίες 200 χιλιόμετρα. Οι άλλες σημαντικές καινοτομίες έχουν να κάνουν με τη χρήση νέου eΑxle, ένα νέο ηλεκτρικό δυναμολήπτη (ΡΤΟ), νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας, καθώς και με το εξωτερικό ντιζάιν και τον διάκοσμο στο εσωτερικό της καμπίνας.

1

Ηλεκτρικό μοτέρ και eAxle γίνονται ένα

Όπως πρόκειται να γίνει και με όλα τα βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά της Daimler Truck, έτσι και το eCanter διαθέτει έναν καινούργιο κινητήριο άξονα (eAxle) στον οποίο έχει τοποθετηθεί (εγκιβωτιστεί για την ακρίβεια) και το ηλεκτρικό μοτέρ, ώστε οι διαστάσεις της γραμμής μετάδοσης κίνησης να είναι πιο κόμπακτ. Επιπλέον, σε σχέση με την έκδοση μικτού των 7,5 τόνων της τρέχουσας γενιάς, προστίθενται εκδόσεις στους 5 και 8 τόνους για την ιαπωνική αγορά, ενώ στις υπόλοιπες αγορές η γκάμα θα ξεκινά από τους 4 τόνους. Στις καμπίνες προστίθεται τώρα και μία φαρδύτερη (2.130 χιλιοστά) στη γνωστή των 1.700 χιλ. Πιο εκτεταμένη είναι και η γκάμα ως προς τις επιλογές σε μήκη μεταξονίου, από 2.500 έως 4.750 χιλιοστά. Τα νέα ηλεκτρικά ΡΤΟ επιτρέπουν την εφαρμογή ανατροπής, γερανοφόρου, ψυκτικού θαλάμου και πλήθους άλλων υπερκατασκευών.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού eCanter στο ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR Οκτωβρίου.