Τροχοί & TIR

Πρεμιέρα για την Mercedes-Benz X 350 d 4MATIC

Η κορυφαία έκδοση της Χ-Class με τον 3λιτρο V6 κινητήρα, το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης (8-18 Μαρτίου) και παράλληλα ετοι
Σάββατο 03/03/2018 - 21:28
Κοινοποίηση στα Social Media

Η κορυφαία έκδοση της Χ-Class με τον 3λιτρο V6 κινητήρα, το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης (8-18 Μαρτίου) και παράλληλα ετοιμάζεται για το εμπορικό της λανσάρισμα, που αναμένεται στα μέσα του τρέχοντος έτους.

Όπως αναφέρθηκε η Mercedes-Benz X 350 d 4MATIC εφοδιάζεται με τον 3λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα, ο οποίος αποδίδει ισχύ 258 ίππων στις 3.400 σ.α.λ., αλλά και μέγιστη ροπή 550 Nm, διαθέσιμη από τις 1.400 ως τις 3.200 σ.α.λ. Το γερμανικό pick-up χρειάζεται μόλις 7,9 δλ. για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 205 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Η μέση κατανάλωση που ανακοίνωσε ο κατασκευαστής είναι της τάξης των 9,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 237 γρ./χλμ.

Στάνταρ στο κορυφαίο pick-up της Mercedes-Benz είναι το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο σε κανονικές συνθήκες στέλνει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα, όπου προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και κλείδωμα του διαφορικού (0-100%). Το σύστημα διαθέτει τρεις λειτουργίες, τη «4MAT» για ήπια χρήση, τη «» για εκτός δρόμου καταστάσεις και την «4L» που ενεργοποιεί τις λεγόμενες «κοντές» σχέσεις. Η μέγιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 222 χλστ., γεγονός που εγγυάται τις off-road ικανότητες του οχήματος. Η X-Class υπόσχεται πως μπορεί να αναρριχηθεί σε εδάφη κλίσης έως και 45ο, να περάσει από υδάτινο εμπόδιο βάθους μέχρι και 600 χλστ., αλλά και να πάρει κλίση σχεδόν μέχρι και 50ο δίχως να ανατραπεί.

Στο βασικό εξοπλισμό της X 350 d 4MATIC περιλαμβάνεται και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS, το οποίο προσφέρει και σειριακή λειτουργία μέσω των χειριστηρίων (paddles) του τιμονιού. Το κιβώτιο διαθέτει λειτουργία ECO start/stop, αλλά και το σύστημα DYNAMIC SELECT, το οποίο προσφέρει στον οδηγό πέντε επιλογές οδήγησης, ανάλογα με τα γούστα του αλλά και τις οδικές συνθήκες, επεμβαίνοντας στη χαρτογράφηση του κινητήρα, την κλιμάκωση του κιβωτίου και στη λειτουργία του ECO start/stop. Οι πέντε λειτουργίες είναι οι εξής: Comfort (C), ECO (E), Sport (S), Manual (M) και Offroad (O). Ο διακόπτης για το χειρισμό του συστήματος DYNAMIC SELECT βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Το νέο μοντέλο της Mercedes-Benz θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την PROGRESSIVE και την POWER. Αμφότερες διαθέτουν στοιχεία όπως το σύστημα εκκίνησης δίχως κλειδί, Keyless-Go, αλλά και τον διζωνικό αυτόματο κλιματισμό THERMOTRONIC. Η βασική έκδοση PROGRESSIVE προσφέρει μεταξύ άλλων τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών, δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και χειρόφρενο, σύστημα infotainment Audio 20 USB και ηχοσύστημα με 9 ηχεία. Η κορυφαία έκδοση POWER ξεχωρίζει από τις ζάντες των 18 ιντσών, την εμπρός ποδιά με φινίρισμα χρωμίου, τον επίσης χρωμιωμένο πίσω προφυλακτήρα, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED High Performance και τις ημιδερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα τα οποία διαθέτουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Δέρμα συναντάμε και στο άνω τμήμα του ταμπλό, το οποία διαθέτει μαύρο ματ φινίρισμα. Το σύστημα infotainment Audio 20 CD, συνοδεύεται από πολυλειτουργική οθόνη αφής.

Επιπλέον, η Mercedes-Benz επέκτεινε τις επιλογές σε αξεσουάρ, με τρία νέα σχέδια τροχών, το Sports Bar, το Styling Bar, το μαύρο Rollcover, το Hardtop και το Softcover. Οι προτάσεις κάθε άλλο παρά εξαντλούνται στις παραπάνω, καθώς στόχος φυσικά είναι να ικανοποιηθούν οι επιθυμίες εξατομίκευσης του οχήματος από τους πιθανούς αγοραστές του.

PreviousNext