Ranger Raptor: Επιλογή από 7 προφίλ οδήγησης. Πότε χρειάζεται το καθένα

Παρ, 27/05/2022 - 13:29

Το προηγμένο, νέο σύστημα τετρακίνησης του Ranger Raptor περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων και μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω με τον οδηγό να έχει 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport, Slippery, Rock crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja, τα οποία προσαρμόζουν μια σειρά σημαντικών παραμέτρων του οχήματος για βέλτιστη απόδοση σε κάθε οδηγικό σενάριο και τερέν.

Επιπλέον, το Trail Control επιτρέπει στον οδηγό του νέου Ranger Raptor να επικεντρώνει την προσοχή του κατά την εκτός δρόμου οδήγηση στον έλεγχο διεύθυνσης, ενόσω το όχημα διαχειρίζεται την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.

Κάθε επιλέξιμο προφίλ οδήγησης προσαρμόζει μία σειρά παραμέτρων - από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μέχρι την ευαισθησία και τη ρύθμιση του ABS, τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, τις βαλβίδες στο σύστημα εξαγωγής, καθώς και την απόκριση του τιμονιού και του γκαζιού. Επιπλέον, τα όργανα, οι πληροφορίες που παρέχει το όχημα, καθώς και τα χρωματικά θέματα στον πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής αλλάζουν ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης.

1

On-road

Normal – σχεδιασμένο για άνεση και οικονομία καυσίμου

Sport – πιο άμεση απόκριση για εμπνευσμένη οδήγηση on-road

Slippery – για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση σε ολισθηρές και ανώμαλες επιφάνειες

Off-road

Rock crawl – για βέλτιστο έλεγχο κατά την οδήγηση με πολύ χαμηλή ταχύτητα σε βραχώδη και κακοτράχαλα εδάφη

Sand – βελτιστοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων και την απόδοση ισχύος προκειμένου το όχημα να συνεχίζει να προχωρά απρόσκοπτα στην άμμο και στο βαθύ χιόνι 

Mud/Ruts – για μέγιστη πρόσφυση κατά την εκκίνηση και διατήρηση της ταχύτητας του οχήματος

Baja – ρυθμίζει όλα τα συστήματα στα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά τους για κορυφαίες επιδόσεις εκτός δρόμου με υψηλή ταχύτητα 

Το νέο Ranger Raptor περιλαμβάνει επίσης το σύστημα Trail Control™, που μοιάζει με το cruise control αλλά είναι σχεδιασμένο για χρήση σε συνθήκες off-road. Ο οδηγός απλά επιλέγει μία καθορισμένη ταχύτητα κάτω από 32 km/h με το όχημα να διαχειρίζεται την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ ο ίδιος συγκεντρώνεται στο τιμόνι διασχίζοντας δύσκολα εδάφη.