Έλαβε ειδική άδεια κυκλοφορίας στη Σουηδία και έπιασε δουλειά ένας συρμός 34 μέτρων, με μικτό βάρος 98 τόνων και κεφαλή ένα R 770 8x4.

Τόσο το φορτηγό όσο και τα δύο τρέιλερ είναι ανατρεπόμενα και έχουν κατασκευαστεί κατάλληλα για τη μεταφορά υποπροϊόντων ξυλείας, κυρίως πέλλετ και πριονίδια. Με την άδεια, ο συρμός κυκλοφορεί σε μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων μέσα στον αυτοκινητόδρομο Ε20 από τη μια άκρη του Södertälje στην άλλη, όπου βρίσκεται σταθμός εμπορευματικών τρένων.

Ο 34 μέτρων συνδυασμός αποτελείται από 4αξονικό φορτηγό στη σκανδιναβική διάταξη αξόνων με έναν άξονα διεύθυνσης και πίσω tridem (τριπλός κινητήριος άξονας). Ακολουθεί διαξονική ντόλυ που δέχεται τριαξονικό επικαθήμενο τρέιλερ, το οποίο και αυτό καταλήγει σε πέταλο ζεύξης πάνω στο οποίο κοτσάρει ένα ακόμη τριαξονικό τρέιλερ.

Ο συρμός περιλαμβάνει συνολικά 12 άξονες και όπως αναφέρθηκε έχει μήκος 34 μέτρων και μικτό βάρος 98 τόνους.

Τα οφέλη για τον ιδιοκτήτη είναι προφανή: Υπερδιπλάσιο ωφέλιμο, ένας οδηγός και υψηλή απόδοση χάρη στο νέο V8 που εξοπλίζονται τα καινούρια Scania R770.

Video URL