Ξεκίνησε η επαναλειτουργία Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, 9 στην Αττική Οδό και 3 στον Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα).

Υπενθυμίζεται πως οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν προσωρινά διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας. Στο διάστημα αυτό η επικοινωνία με τους συνδρομητές ήταν διαθέσιμη μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.

Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων εντός του κάθε Σημείου θα είναι ένας πελάτης ανά 25 τ.μ., ενώ θα πρέπει να τηρείται απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών, κατά τον χρόνο αναμονής. Επιπλέον, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, στην περίπτωση που δεν διαθέτουν δική τους μάσκα.

Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας my e-PASS, στο https://cs.attiki-odos.gr, καθώς και της εφαρμογής my e-PASS για κινητά τηλέφωνα με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username & password, μέσω των οποίων υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές/ ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 6682222 και στο e-mail: customercare@attikesdiadromes.gr