Τροχοί & TIR

Στα ωράρια των οδηγών παραμονεύει ο Covid-19

Στο επίπεδο 3, αυξημένης δηλαδή επιτήρησης, βρίσκονται οι περιοχές που παρουσιάζουν μεγάλη μεταφορική δραστηριότητα, που σημαίνει ότι οι οδηγοί των φορτηγών θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί,
Δευτέρα 12/10/2020 - 14:21
Κοινοποίηση στα Social Media

Στο επίπεδο 3, αυξημένης δηλαδή επιτήρησης, βρίσκονται οι περιοχές που παρουσιάζουν μεγάλη μεταφορική δραστηριότητα, που σημαίνει ότι οι οδηγοί των φορτηγών θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, φτάνοντας στα σημεία φόρτωσης/ εκφόρτωσης.

Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη, στο επίπεδο 3 βρίσκεται ολόκληρη η Αττική, ο Πειραιάς, η Αχαΐα, τα Γιάννενα, η Κοζάνη, η Πέλλα, τα Τρίκαλα κ.α. περιοχές, όπου καθημερινά χιλιάδες φορτηγά προσεγγίζουν, παραδίδουν ή παραλαμβάνουν εμπορεύματα ή ακόμα παραμένουν σε αναμονή φόρτωσης, ένα διάστημα που επιβάλλεται οι οδηγοί να επιδεικνύουν αυξημένη προσοχή, όταν επισκέπτονται καντίνες, εστιατόρια ή «fast food».

Σημειώνεται πως για τις συναθροίσεις στις περιοχές επιπέδου 3 επιβάλλεται η ύπαρξη μέχρι 9 ατόμων με μάσκες, η τήρηση απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους, ενώ λαμβάνονται μέτρα για τον περιορισμό των συναθροίσεων γενικότερα.

Ο κίνδυνος κατά τα ωράρια

Ειδικά, οι οδηγοί φορτηγών και λεωφορείων θα πρέπει να λαμβάνουν αυξημένα μέτρα προστασίας, όταν είναι υποχρεωμένοι να σταθμεύσουν για τα ωράρια ανάπαυσης στους ΣΕΑ (Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών).

Ο καφές, το σάντουιτς ή ένα πιάτο φαγητό αποτελούν καθημερινή ανάγκη (και όχι συνήθεια) για τους οδηγούς των φορτηγών/ λεωφορείων, οι οποίοι θα πρέπει να περάσουν στο εσωτερικό του μαγαζιού και να κινηθούν μέσα σε αυτό.

Το επίπεδο 3 για τους χώρους εστίασης προβλέπει οπωσδήποτε χρήση μάσκας κατά την αναμονή, μέχρι τέσσερα άτομα ανά τραπέζι, ενώ ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού πρέπει να φροντίζει, ώστε όλο το προσωπικό να φορά μάσκα, η πληρότητα να μην ξεπερνά το 50% της ωφέλιμης επιφάνειας, να τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα κ.α.

Ο ίδιος αυξημένος κίνδυνος για τους οδηγούς ελλοχεύει και στους χώρους συγκέντρωσης και εστίασης μέσα στα καράβια, όπως βέβαια και στις καμπίνες των οδηγών. Αν και οι πλοιοκτήτριες εταιρείες λαμβάνουν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα, η τήρησή τους από τους επιβάτες του πλοίου και τους οδηγούς δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση εξαιτίας της συνύπαρξης φίλων και συναδέλφων και των συνηθειών που όχι εύκολα πρέπει τώρα να διακόπτουν ή να καταργούν.

Επίπεδα ετοιμότητας/ επιτήρησης ανά περιοχή

Δημοσιεύουμε στη συνέχεια τους χάρτες των περιοχών και τα επίπεδα ετοιμότητας και επιτήρησης που ισχύουν σε αυτές.

PreviousNext