Καμουφλαρισμένα πρωτότυπα από τις νέες σειρές ComfortClass και TopClass 500 της Setra πραγματοποιούν εξαντλητικές δοκιμές στην Ευρώπη και πέρα από αυτή, καθώς τους επόμενους μήνες επίκειται η αποκάλυψη των μοντέλων παραγωγής νέας γενιάς.

Οι τοποθεσίες όπου λαμβάνουν χώρα οι συγκεκριμένες δοκιμές είναι, λίγο πολύ, οι συνήθεις: στον Αρκτικό Κύκλο στους μείον 40 βαθμούς Κελσίου, στην ισπανική οροσειρά Σιέρα Νεβάδα όπου η θερμοκρασία ξεπερνά κατά πολύ τους (συν) 40, στο ημιτροπικό κλίμα του Γιβραλτάρ, σε χωματόδρομους στην Τουρκία, και αλλού. Εξίσου ποικίλλουν και οι δοκιμασίες, καθώς τα οχήματα σε κάποιες περιπτώσεις είναι άδεια, ενώ συχνά είναι στο μέγιστο του μικτού, καθώς τοποθετούνται τεράστια κιβώτια γεμάτα νερό στα καθίσματα και σακιά άμμου στις μπαγκαζιέρες.

Ο κατασκευαστής αναμενόμενα δεν αναφέρει πληροφορίες για τις επερχόμενες αλλαγές, παρά μόνο ότι δοκιμάζονται νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, νέα εξαρτήματα της γραμμής μετάδοσης κίνησης, καθώς και οι αντοχές του αμαξώματος στην υπερβολική υγρασία. Οποιαδήποτε πρόβλεψη για την έκταση των αλλαγών είναι παρακινδυνευμένη, αν και κάτι μας λέει ότι οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι κι αυτοί μέρος του καμουφλάζ –δύσκολα η Setra δεν θα ακολουθήσει τη «μόδα» των MirrorCam.