Τις δοκιμές του ηλεκτρικού eVito σε ακραίες κλιματολογικές συνθήκες ολοκλήρωσε η Mercedes-Benz στο Arjeplog της Σουηδίας, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο όπου η θερμοκρασία έπεσε στους -30 Co.
Στόχος των δοκιμών ήταν να εξεταστεί το πώς εκκινεί το eVito σε ακραίες καιρικές συνθήκες, αλλά κυρίως το να διαπιστωθεί το κατά πόσο οι μπαταρίες διατηρούν τα χαρακτηριστικά τους (χωρητικότητα, τάση, διαδικασία φόρτισης κ.α.). Υπενθυμίζουμε πως το μοντέλο της Mercedes-Benz εξοπλίζεται με μπαταρίες 41,4 kWh, οι οποίες του προσδίδουν αυτονομία περίπου 150 χλμ., ενώ υπό δυσμενείς συνθήκες θα μπορεί να διανύσει κάπου 100 χλμ., πριν χρειαστεί να μπει ξανά στην πρίζα.
Στις παγωμένες λίμνες και τους χιονισμένους δρόμους της Βόρειας Σουηδίας, το eVito κλήθηκε να επιδείξει την οδική του συμπεριφορά, την αποδοτικότητα, την εργονομία και την προσφερόμενη άνεση. Δοκιμάστηκε η λειτουργία ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το ESP, όπως επίσης και η απόδοση λειτουργιών όπως η θέρμανση της καμπίνας και το ξεπάγωμα των τζαμιών.
Εκτός, όμως, από το ψύχος προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν και οι υψηλές θερμοκρασίες, για αυτό το καλοκαίρι το eVito πρόκειται να δοκιμαστεί στην Ισπανία, σε θερμοκρασίες άνω των 35 Co. Υπενθυμίζουμε, κλείνοντας, πως το eVito αποτελεί το 2ο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz Vans, μετά το Vito E-Cell του 2010. Είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στο 2ο μισό του τρέχοντος έτους.