Η εταιρεία Intertrans Α.Ε. αποτελεί πλέον μέλος του Raben Group, ενός από τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς ομίλους στον κλάδο των μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η συγχώνευση έχει ως στόχο να ενισχύσει τη θέση αμφότερων των εταιρειών όχι μόνο στην ελληνική, αλλά κυρίως στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.
«Η επέκταση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και η προαγωγή της επιχειρησιακής αριστείας με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελούν στρατηγικούς στόχους που μοιράζονται και οι δύο επιχειρήσεις», αναφέρει η κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών.
Για το θέμα, ο Γεώργιος Τσακίρης, διευθύνων σύμβουλος της Intertrans, δήλωσε σχετικά:
«Τα φορτηγά μας διασχίζουν καθημερινά δρόμους σε κάθε γωνιά της Ευρώπης, αποδεικνύοντας έμπρακτα όλα αυτά τα χρόνια ότι «ξέρουμε τον δρόμο», όπως ακριβώς δηλώνει και το σλόγκαν μας. Επιθυμούμε να παραμείνουμε αναπόσπαστο μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας κάθε επαγγελματία και δηλώνουμε προσηλωμένοι στη βιώσιμη ανάπτυξη και αξιοποίηση κάθε ευκαιρίας που εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών μας. Είναι αναμφισβήτητο ότι με την ένταξή μας στον Όμιλο Raben ανοίγονται ευκαιρίες που θα ενισχύσουν όχι μόνο το συγκριτικό μας πλεονέκτημα, αλλά πάνω απ’ όλα τους πελάτες μας».
Από την πλευρά του, ο Ewald Raben, διευθύνων σύμβουλος του Raben Group, δήλωσε:
«Είμαστε υπερήφανοι που η Intertrans, μια εταιρεία με εμπειρία 40 ετών στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, ανήκει πλέον στην οικογένεια του Ομίλου Raben. Οι δύο εταιρείες μοιράζονται τις ίδιες αξίες, δίνοντας βάρος στην καινοτομία και στην τεχνολογία. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η δυναμική του Raben Group, συνδυαζόμενη με τη μοναδική εμπειρογνωσία της Intertrans στον χώρο της ελληνικής αγοράς και των διεθνών διανομών, θα αποδειχθεί επωφελής για όλους τους πελάτες του ομίλου. Με λίγα λόγια, κατακτούμε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο».
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Raben εκπροσωπείται σήμερα σε 14 ευρωπαϊκές αγορές, απασχολεί περισσότερους από 10.000 εργαζομένους και διαθέτει χώρους αποθήκης επιφάνειας άνω των 1.200.000 m2. Η εταιρεία υπηρετεί με συνέπεια την αναπτυξιακή της στρατηγική και εστιάζει πάντα στο μέλλον, βάζοντας σε προτεραιότητα τον πελάτη.