Τροχοί & TIR

Στους πάγους της Φινλανδίας το Renault Trucks E-Tech T

«Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία επιβεβαίωσαν ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά παραμένουν πλήρως λειτουργικά, ακόμη και σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες».
Παρασκευή 20/12/2024 - 15:25
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Πλήρως λειτουργικό και αξιόπιστο αποδείχθηκε το ηλεκτρικό Renault E-Tech διασχίζοντας τους παγωμένους δρόμους της βόρειας Φινλανδίας με θερμοκρασίες στους -19οC.

Με τη δική του ξεχωριστή φωταγώγηση, ιδιαίτερα εντυπωσιακή τη νύχτα, το Renault Trucks E-Tech Diamond Echo, συνέχισε τις σκληρές δοκιμασίες που υποβάλλεται από τον κατασκευαστή σε συνθήκες ψύχους, διανύοντας 1.600 χιλιόμετρα μεταξύ Ελσίνκι και Ροβανιέμι στη Φινλανδία, συμπεριλαμβανομένου ενός σταδίου 250 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, καθώς και την κάλυψη 700 χιλιομέτρων με δύο ενδιάμεσες φορτίσεις. 

«Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία επιβεβαίωσαν ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά παραμένουν πλήρως λειτουργικά, ακόμη και σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες», εξήγησε ο Régis Pierrelle, Διευθυντής Επιχειρήσεων Ηλεκτροκίνησης της Renault Trucks. «Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα που να σχετίζεται με την αυτονομία, τη διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης ή τους χρόνους φόρτισης. Η θέρμανση της καμπίνας δεν είχε σημαντικές επιπτώσεις στην αυτονομία, κυρίως χάρη στο προγραμματιζόμενο σύστημα προθέρμανσης που προσφέρει η Renault Trucks, το οποίο βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας».

.

Σε αυτές τις δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες, με θερμοκρασίες που έπεφταν στους -19°C, το ηλεκτρικό φορτηγό διατήρησε επίπεδα επιδόσεων συγκρίσιμα με εκείνα των πετρελαιοκίνητων φορτηγών. Το κρύο προκάλεσε μια μικρή αύξηση της κατανάλωσης (μεταξύ 10 και 15%), κυρίως λόγω κοινών παραγόντων που επηρεάζουν όλους τους τύπους συστημάτων κίνησης, όπως η αεροδυναμική και τα χειμερινά ελαστικά.

Με αυτό το τελικό στάδιο, η Renault Trucks ολοκληρώνει ένα έτος πρακτικών επιδείξεων της λειτουργικότητας και της αξιοπιστίας των ηλεκτρικών της φορτηγών.

Previous