Τροχοί & TIR

Ξεκαθάρισμα Λογαριασμών στα 16λιτρα Euro 6 "Θηρία"

Η Volvo Trucks μόλις ανακοίνωσε το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος και διάθεσης στην αγορά ολόκληρης της γκάμας κινητήρων Euro 6, από τον D5 των 210 hp έως τον 16λιτρο D16 με άγνωστη ακόμη ιπποδύναμη.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τετάρτη 29/05/2013 - 17:58
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Volvo Trucks μόλις ανακοίνωσε το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος και διάθεσης στην αγορά ολόκληρης της γκάμας κινητήρων Euro 6, από τον D5 των 210 hp έως τον 16λιτρο D16 με άγνωστη ακόμη ιπποδύναμη. Πέρα λοιπόν από τον 13λιτρο D13 με 460 hp που ήδη διατίθεται και των D5, D8 και D11 των οποίων η μαζική παραγωγή ξεκινά σε λίγες ημέρες, ο D16 θα θα κατασκευάζεται από την Άνοιξη του 2014, μαζί με τον D13 των 460 hp με σύστημα I-Torque και τη μέγιστη ροπή-ρεκόρ των 2800 Nm.

Δύο οι μεγάλες ειδήσεις που προκύπτουν από τη Volvo: Πρώτα από όλα, η βεβαιότητα για την εμπορική διάθεση του πιο ροπάτου 13λιτρου κινητήρα της ιστορίας με γραμμή μετάδοσης κίνησης I-Torque, και έπειτα, η απροθυμία να φανερωθεί η ιπποδύναμη των νέων FH16 Euro 6. Καθώς ο συντάκτης μας Βασίλης Δαραμούσκας μόλις επέστρεψε από τη Σουηδία, όπου οδήγησε τα νέα Scania Streamline Euro 6 (πλην του αντικαταστάτη του "730"), η μονομαχία των δύο Σουηδών προβλέπεται συναρπαστική. Και οι δύο ναυαρχίδες των Scania και Volvo θα παρουσιαστούν στους δημοσιογράφους το δεύτερο μισό του 2013 αλλά, κανείς δεν αποκαλύπτει το παραμικρό.

Η Scania μας λέει μόνο ότι, "δουλεύουν" πάνω σε Euro 6 εκδοχή του R (+)730 και η Volvo επίσης δεν αναφέρει πουθενά τεχνικά χαρακτηριστικά. Αν επαληθευτούν τα όσα κυκλοφορούν σχετικά με το ότι η Volvo θα παρακάμψει το EGR -μεγάλο πλεονέκτημα σε μάζα, βάρος και απαιτήσεις ψύξης από μία τέτοια κίνηση- και η Scania "ψάχνεται" με τεράστιες ιπποδυνάμεις, το 2014 προβλέπεται συναρπαστικό, με την κόντρα των αιωνίων να συνεχίζεται με αμείωτη ένταση.

PreviousNext