Τροχοί & TIR

Οδηγούμε τα νέα Scania Streamline

Ο συντάκτης μας Βασίλης Δαραμούσκας οδήγησε στη Σουηδία τα νέα Scania που επαναφέρουν στο προσκήνιο ένα αγαπημένο λογότυπο, το «Streamline». Καταγράφει τις αλλαγές στους νέους κινητήρες Euro 6 V8 και τη δεύτερη γενιά των εξακύλινδρων Euro 6 του κατασκευαστή. Scania Streamline είναι λοιπόν, το νέο όνομα όλων των οχημάτων από τις σειρές «G» και «R» των Σουηδών που προορίζονται για εθνική και διεθνή Μεταφορά, και έχει να κάνει με το πακέτο αποδοτικότητας με το οποίο εφοδιάζονται οι συγκεκριμένες εκδόσεις. Οι νέοι V8 κινητήρες αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6 είναι οι μοναδικοί V8 με αντίστοιχη τεχνολογία της αγοράς. Ο κατασκευαστής, «ανεβαίνει» πλέον, για όλα ανεξαιρέτως τα V8 στα 16,4 λίτρα χωρητικότητας –την πλατφόρμα δηλαδή, του R 730. Αυτό συνέβη κυρίως εξαιτίας των ανάγκης χρήσης (και) EGR. Οι νέοι V8 φέρουν λοιπόν, νέας σχεδίασης υδρόψυκτο EGR κάτω από τη δεξιά ομάδα κυλίνδρων.Οι επιλογές ισχύος είναι από εδώ και στο εξής τρεις: 520, 580 και (προς το τέλος του χρόνου) 730 (ή και πιο ισχυρό), με μέγιστη ροπή 2.700 και 2.950 Nm αντίστοιχα. Τα δύο πρώτα «R» είναι ήδη διαθέσιμα, τα οδηγήσαμε, και στο τεύχος του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί παρουσιάζουμε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας.
Σάββατο 01/06/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο συντάκτης μας Βασίλης Δαραμούσκας οδήγησε στη Σουηδία τα νέα Scania που επαναφέρουν στο προσκήνιο ένα αγαπημένο λογότυπο, το «Streamline». Καταγράφει τις αλλαγές στους νέους κινητήρες Euro 6 V8 και τη δεύτερη γενιά των εξακύλινδρων Euro 6 του κατασκευαστή. Scania Streamline είναι λοιπόν, το νέο όνομα όλων των οχημάτων από τις σειρές «G» και «R» των Σουηδών που προορίζονται για εθνική και διεθνή Μεταφορά, και έχει να κάνει με το πακέτο αποδοτικότητας με το οποίο εφοδιάζονται οι συγκεκριμένες εκδόσεις. Οι νέοι V8 κινητήρες αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6 είναι οι μοναδικοί V8 με αντίστοιχη τεχνολογία της αγοράς. Ο κατασκευαστής, «ανεβαίνει» πλέον, για όλα ανεξαιρέτως τα V8 στα 16,4 λίτρα χωρητικότητας –την πλατφόρμα δηλαδή, του R 730. Αυτό συνέβη κυρίως εξαιτίας των ανάγκης χρήσης (και) EGR. Οι νέοι V8 φέρουν λοιπόν, νέας σχεδίασης υδρόψυκτο EGR κάτω από τη δεξιά ομάδα κυλίνδρων.Οι επιλογές ισχύος είναι από εδώ και στο εξής τρεις: 520, 580 και (προς το τέλος του χρόνου) 730 (ή και πιο ισχυρό), με μέγιστη ροπή 2.700 και 2.950 Nm αντίστοιχα. Τα δύο πρώτα «R» είναι ήδη διαθέσιμα, τα οδηγήσαμε, και στο τεύχος του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί παρουσιάζουμε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας.

PreviousNext