Προτού γίνει η επίσημη πρεμιέρα των Setra ComfortClass και TopClass 500 νέας γενιάς, η Daimler Buses έδωσε στη δημοσιότητα μία φωτογραφία από το πρώτο όχημα που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Neu-Ulm της Γερμανίας. Πρόκειται για ένα ComfortClass –σύντομα θα ακολουθήσουν και TopClass- με καμουφλάζ στη μάσκα όπου πιθανότατα υπάρχουν και οι κύριες αλλαγές στη μάσκα, καθώς όλα τα υπόλοιπα πάνελ δείχνουν όμοια με τα υπάρχοντα μοντέλα της σειράς «500».

Τα αποκαλυπτήρια αναμένεται να γίνουν φέτος το καλοκαίρι, και τα νέα μοντέλα θα κατασκευάζονται αποκλειστικά στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, καθώς ο κατασκευαστής θεωρεί ότι έτσι εξασφαλίζεται ανώτερη ποιότητα και φινίρισμα.

Μέχρι σήμερα, καμία απολύτως λεπτομέρεια δεν έχει διαρρεύσει αναφορικά με τις αλλαγές που θα συνοδεύουν τα νέα Setra, παρά μόνο γενικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες και αλλαγές στο ντιζάιν. Μόνο εικασίες μπορούν να γίνουν, σε στοιχεία όπως νέος, ψηφιακός πίνακας οργάνων, κάποιας μορφής ADA 2(;), και ίσως MirrorCam –η φωτογραφία πάντως που συνοδεύει το δελτίο Τύπου δείχνει το ComfortClass να φέρει κλασικούς εξωτερικούς καθρέπτες.

Νέα τέλος είναι και η μέθοδος παραγωγής, όπου εφαρμόστηκε για πρώτη φορά η μέθοδος «digital bus body». Αυτό αναφέρεται σε νέα μέθοδο συναρμολόγησης κατά την οποία όλα, τα νέα σχεδιασμού εξαρτήματα για τα πούλμαν νέας γενιάς συναρμολογήθηκαν πρώτα «εικονικά», σε στάδια, στον υπολογιστή, στην ίδια σειρά που ακολουθείται και στη γραμμή παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο, αποφεύγονται πιθανές καθυστερήσεις και προσαρμογές στη διάρκεια χρήσης νέων εργαλείων και μηχανημάτων στη γραμμή παραγωγής.