Την επόμενη γενιά της τυποποιημένης υδραυλικής πλατφόρμας, παρουσιάζει η Rosenbauer με το ολοκαίνουργιο B34 2.0, με το βάρος τόσο του εξοπλισμού διάσωσης όσο και του κλωβού να έχουν μειωθεί, δίχως να επηρεαστούν -σύμφωνα με την εταιρεία η αντοχή και η ακαμψία. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της βελτιστοποίησης του βάρους είναι ότι το B34 -αντίθετα με το απερχόμενο Β32- δεν χρειάζεται να πατήσει σε 3αξονικό σασί, αλλά μπορεί να στηριχθεί σε οχήματα δύο αξόνων με συνολικό βάρος 18 τόνων.
Ο νέος τηλεσκοπικός βραχίονας μπορεί να επεκταθεί μέχρι τα 34 μέτρα σε ύψος και ως τα 25 μέτρα οριζοντίως. Η σκάλα, η οποία είναι προσαρτημένη στο σύστημα εναέριας διάσωσης, επιτρέπει στο προσωπικό να κατέβει με μεγαλύτερη ασφάλεια. Το ωφέλιμο φορτίο του κλουβιού διάσωσης αυξήθηκε στα 500 κιλά. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως το εν λόγω κλουβί μπορεί εύκολα να προετοιμαστεί για διαφορετικά σενάρια εφαρμογών, με τους προσαρμογείς και τα προσαρτήματα που απαιτούνται για το σκοπό αυτό, να αποθηκεύονται μέσα στο όχημα.
Στη φωτό, το πυροσβεστικό Rosenbauer B34 2.0, πάνω στο 2αξονικό σασί ενός Mercedes-Benz Econic 1830L, που εξοπλίζεται με κινητήρα 299 ίππων. Το μήκος του οχήματος ανέρχεται σε 9,15 μ., το πλάτος σε 2,55 μ. και το ύψος σε 3,20 μ.