Τροχοί & TIR

100 ηλεκτρικά βαρέα MAN για τη DB Schenker

Ένα χρόνο πριν την έναρξη της κανονικής, σε σειρά παραγωγής του νέου ηλεκτρικού τράκτορα MAN ο Γερμανός κατασκευαστής υπέγραψε συμφωνία με τη γνωστή μεταφορική DB Schenker, η οποία σχεδιάζει να εντά
Παρασκευή 17/02/2023 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ένα χρόνο πριν την έναρξη της κανονικής, σε σειρά παραγωγής του νέου ηλεκτρικού τράκτορα MAN ο Γερμανός κατασκευαστής υπέγραψε συμφωνία με τη γνωστή μεταφορική DB Schenker, η οποία σχεδιάζει να εντάξει στον στόλο της 100 νέα ηλεκτρικά βαριά φορτηγά MAN.

Τα πρώτα φορτηγά θα παραδοθούν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 και θα είναι με σασί χαμηλής φόρτωσης (low
deck) ικανά να κοτσάρουν επικαθήμενα με εσωτερικό ύψος 3 μέτρων και με απόσταση από το έδαφος περί τα 950 εκ. Η επόμενη παρτίδα των ηλεκτρικών φορτηγών της DB Schenker θα είναι σχεδιασμένα για μεταφορές των εναλλασσόμενων κοντέινερ των συνδυασμένων μεταφορών (τρένο-φορτηγό), τα γνωστά μας swap body.

Πακέτο μπαταριών της MAN για το ηλεκτρικό eTruck
Πακέτο μπαταριών της MAN για το ηλεκτρικό eTruck.

Τα ηλεκτρικά MAN eTruck θα μπορούν να καλύπτουν αποστάσεις 600-800 χιλιομέτρων, μετά από μια πλήρη φόρτιση και με μια ενδιάμεση μικρής διάρκειας για την οποία ο κατασκευαστής θα προσπαθήσει να μην
ξεπερνά σε χρόνο τα 45 λεπτά, αν και αυτό σχετίζεται με την ισχύ των φορτιστών.

Το στοιχείο αυτό θεωρείται κρίσιμο, καθώς η πλευρά των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών πιστεύει ότι τα βαρέα ηλεκτρικά, αν δεν είναι ικανά να φορτίζουν σε χρόνο μικρότερο των 45 λεπτών, δεν πρόκειται να γίνουν ελκυστικά. Αυτό είναι σε γνώση των κατασκευαστών οι οποίοι συνεργάζονται άμεσα με τις εταιρείες φόρτισης και για την ανάπτυξη των συστημάτων MCS (Megawatt Charging System) των 1000 κιλοβάτ για φορτιστές 3,75 MW-3000A στα 1250V, οι οποίοι μπορούν να φορτίσουν τις μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες ενός φορτηγού σε χρόνο μικρότερο των 30 λεπτών.

Φόρτιση από φορτιστή Megawatt
Φόρτιση από φορτιστή Megawatt
PreviousNext