DAF CF επέλεξε

η Πυροσβεστική

Έτοιμος προς παράδοση στο Πυροσβεστικό Σώμα είναι ένας ολόκληρος στόλος 37 πυροσβεστικών οχημάτων πάνω σε πλαίσια DAF CF με σύγχρονη, όσο και ισχυρή γραμμή κίνησης.

Εντυπωσιακή, αλλά και αξιόπιστη είναι η ειδική υπερκατασκευή που φέρει την σφραγίδα της ιταλικής βιομηχανίας ΒΑΙ που χρησιμοποιεί αμερικανική τεχνολογία υψηλών προδιαγραφών καλύπτοντας πλήρως και τις απαιτήσεις του Πυροσβεστικού Σώματος, όπως αυτές τέθηκαν με βάση την ελληνική πραγματικότητα και εμπειρία.

«Είναι ιδιαίτερη η χαρά μας που κερδίσαμε αυτόν τον διαγωνισμό και παραδίδουμε τα οχήματα μέσα στις προθεσμίες που τέθηκαν. Είναι η πρώτη φορά που το Π.Δ. προμηθεύεται πλαίσια DAF και ελπίζουμε ότι χτίζεται μια συνεργασία επωφελής και για τις δύο πλευρές, δήλωσε στο Τ&Τ ο διευθυντής της Panergon Α.Ε. Παναγιώτης Κηρύκος.

«Η επιλογή βασίζεται κατά την γνώμη μου σ' έναν ιδανικό συνδυασμό τιμής, ποιότητας και κάλυψης των απαιτήσεων» ανέφερε απαντώντας σε ερώτησή μας και ταυτόχρονα αναφέρθηκε στην τεχνογνωσία που διαθέτει ο ιταλός κατασκευαστής πυροσβεστικών ΒΑΙ.

«Η εγγύηση που παρέχει στην υπερκατασκευή για όλη τη ζωή του οχήματος, η επάρκεια ανταλλακτικών των φορτηγών από την Panergon, το εκτεταμένο δίκτυο συνεργείων της με συνεργεία σε όλη την Ελλάδα, είναι οι βασικοί παράγοντες που εξασφαλίζουν την καλύτερη διαθεσιμότητα των φορτηγών, ενώ τα ειδικά συστήματα που φέρει η υπερκατασκευή υπόσχονται τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για το καθήκον της Πυροσβεστικής».

Από την πλευρά του, ο κ. Francesco Saverio Lera διευθυντής πωλήσεων της BAI περιέγραψε τις βασικές δυνατότητες πυρόσβεσης του τύπου VSAC 10500 S. Η δεξαμενή κατασκευασμένη εξολοκλήρου από πολυπροπυλένιο χωράει 10.000 λίτρα νερού, ενώ μια δεύτερη δεξαμενή χωράει 500 λίτρα αφρού. Ο εκτοξευτήρας (monitor) είναι αμερικανικής τεχνολογίας AKRON με ικανότητα εκτόξευσης 2.900 λίτρων/λεπτό, σε απόσταση μέχρι 65 μέτρων. Η αντλία είναι τύπου Gotiva WSA 3010 με δύο ρυθμίσεις πίεσης, μέση 10 bar και υψηλή 40 bar.

Τα CF 85.460 της Πυροσβεστικής διαθέτουν την εξής γραμμή κίνησης:

- Κινητήρα MX: 12.9 λίτρων, 6 κύλινδροι diesel. Απόδοση κατά ECE R24-03: ισχύς 460 hp στις 1.500-1.900 σ.α.λ. Ροπή 2.300 Nm στις 1.000-1.410 σ.α.λ. Ενισχυμένο σύστημα ψύξης. Επεξεργασία καυσαερίων με τεχνολογία SCR (AdBlue)

- Αυτόματο κιβώτιο, ZF AS Tronic, 12 ταχυτήτων

- Overdrive κιβώτιο

- Σχέση κιβωτίου 12.33 - 0.78

- Τελική σχέση μετάδοσης 4.49

- Σύστημα κλειδώματος διαφορικών με αλληλεπίδραση

Το μεταξόνιο είναι 4,55 μ. με ειδικό εξοπλισμό ρυμούλκησης, σασμανάκι (PTO), δεξαμενή 300 λίτρων και λάστιχα 315/80 R 22.5.

Εξαιρετικό είναι το σύστημα πέδησης με μηχανόφρενο, ZF intarder με μέγιστη απόδοση πέδησης 420 kW, ABS, ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης (EBS) με ABS, SMR και Brake Assist λειτουργίες, αεριζόμενα δισκόφρενα στον εμπρόσθιο άξονα και ταμπούρα στους οπίσθιους άξονες.