Το CITROËN ΝΕΜΟ κατακτά τον τίτλο

 "VAN of the YEAR 2009"!

Η Citroën, κατέκτησε για άλλη μια φορά τον τίτλο του "International Van of the Year 2009" με το νέο της μοντέλο Nemo το οποίο συγκέντρωσε 112 βαθμούς στη τελική βαθμολογία (με την Fiat και την Peugeot). Η Citroën βρίσκεται πρώτη στον κατάλογο των βραβευθέντων για δεύτερη συνεχή χρονιά καθώς πέρυσι βραβεύθηκε το Jumpy. Μετά το Nemo στη πρώτη θέση ακολουθεί το νέο Berlingo το οποίο καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στο βάθρο! Αυτό αποδεικνύει περίτρανα ότι η γκάμα της Citroën συμβαδίζει με τις ανάγκες του επαγγελματία.

 

Το βραβείο που δόθηκε στο Nemo στέφει με επιτυχία τη δημιουργικότητα της Citroën τιμώντας ένα αυτοκίνητο με καινοτόμο σχεδιασμό, που απαντά στις προσδοκίες της πελατείας των μικρών βαν. Το συμπαθητικό του στυλ, οι προσαρμοσμένες παροχές του και η οικονομία που το χαρακτηρίζει (εκπομπές από 116 g C02 ανά χιλιόμετρο) του επέτρεψαν ήδη να κατακτήσει πάνω από 13.000 πελάτες από τότε που κυκλοφόρησε (το πρώτο εξάμηνο του 2008) στις κυριότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Το Citroën Nemo αποτελεί καρπό συνεργασίας μεταξύ των ομίλων PSA και FIAT και συμπληρώνει τη μεγάλη οικογένεια των επαγγελματικών αυτοκινήτων Citroën. Τοποθετείται δίπλα στο Berlingo First, στο Νέο Berlingo στο Jumpy και στο Jumper. Με αυτή τη γκάμα -τη μεγαλύτερη στην ιστορία της- η Citroën καλύπτει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις ανάγκες των πελατών Επαγγελματικών Αυτοκινήτων (ωφέλιμο φορτίο μέχρι 2 τόνους και ωφέλιμος όγκος από 2,5 έως 17 m3 ).

Η γκάμα αυτή καταδεικνύει τη σημασία που δίνει η Citroën σε αυτή την κατηγορία της αγοράς: To 2007 ένα στα πέντε αυτοκίνητα που πούλησε η Citroën στην Ευρώπη (των 27) ήταν επαγγελματικό. H γκάμα της Citroën παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό το οποίο εκφράζεται με μερίδιο της αγοράς της τάξεως του 9,6% στην Ευρώπη (των 27).

Χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό του και στο γοητευτικό του στυλ, το Nemo αποτελεί μοναδικό στοιχείο της επιτυχίας της Εταιρείας. Διαθέτει κατ' αρχάς μοναδικές παροχές που απαντούν μία προς μία στις απαιτήσεις των πελατών των συμπαγών βαν: ωφέλιμος όγκος 2,5m3, ωφέλιμο φορτίο 610 κιλά, κάθισμα συνοδηγού Extenso, πολλές διαμορφώσεις που επιτρέπουν την επέκταση του ωφέλιμου όγκου στα 2,8 m3 και του μήκους φόρτωσης σε σχεδόν 2,5 μέτρα. Και όλα αυτά σε εξαιρετικά μικρές διαστάσεις (3,86 μέτρα) ώστε ο οδηγός να μπορεί να ελίσσεται εύκολα μέσα στην πόλη.

Το Nemo εκτός από πρακτικό είναι και οικονομικό, τόσο στην αξία κτήσης του, όσο και στην χρήση του και προτείνει κινητήρες με ιδιαίτερα πλεονεκτήματα: ο κινητήρας HDi 70 ίππων σε συνδυασμό με το σειριακό κιβώτιο SensoDrive 5 σχέσεων, παρέχει κατανάλωση 4,4 l/100 km και έχει εκπομπές ρύπων 116 g CO2/km (σε μεικτό κύκλο κίνησης).