IVECO

IVECO TRAKKER 410

Τριαξονικό πλαίσιο IVECO TRAKKER 380Τ41 για μικτό 26 τόνους (τεχνικό 34,5 τ.) και συνολικό βάρος με ρυμούλκα 40 τόνους. Το απόβαρό του περίπου 9.600 kg. Κινητήρας 13 λίτρων, 6κύλινδρος, Euro 4/5 με AdBlue αποδίδει 410 HP και 1.900 Nm ροπής. Κιβώτιο ZF 16άρι, μεταλλικές αναρτήσεις, μπροστά δίσκοι, πίσω ταμπούρα.

Τα νέα φορτηγά της μεσαίας κατηγορίας Eurocargo τιμήθηκαν ιδιαίτερα στο περίπτερο της IVECO με τρεις αξιόλογες παρουσίες. Συγκεκριμένα, είδαμε το μοντέλο 190L28 με μικτό 19 τόνους, εξοπλίζεται με 6λιτρο κινητήρα 279 HP και ροπή 950 Nm, κιβώτιο 6άρι της ZF, εξαιρετική καμπίνα καθισμένη σε 4 σημεία και ανακλινόμενη. Το 160E28 (κόκκινο) με μικτό 16 τόνους 6κύλινδρο κινητήρα Euro 4/5, 280 HP, 6άρι κιβώτιο αυτοματοποιημένο της ZF. Το μοντέλο 100E18 από τα πιο εμπορικά της σειράς Eurocargo με μικτό 10 τόνους, 4κύλινδρο, Euro 4/5 κινητήρα 177 HP και 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

STRALIS 560

Η ναυαρχίδα της IVECO, το Stralis 560 με μεταξόνιο 3.650 ή 3.800 mm, μικτό 19 τόνους και 40 με το επικαθήμενο, κινητήρας 13 λίτρων, 6κύλινδρος, Euro 4/5, με AdBlue, ισχύος 560 HP και ροπής 2.500 Nm προσφέρεται με κιβώτιο ZF, είτε το μηχανικό 16άρι, είτε το Eurotronic το αυτοματοποιημένο των 12 σχέσεων. Η καμπίνα του είναι από τις πιο εργονομικές και άνετες με σχεδόν επίπεδο πάτωμα. Αναρτήσεις μεταλλικές μπροστά, αέρος πίσω με 4 φούσκες. Στον επιπλέον εξοπλισμό το ιντάρντερ της ZF και ESP. Να σημειώσουμε τέλος, ότι στην έκθεση εντυπωσίασαν και τα 4x4 Massif και τα Daily που θα παρουσιάσουμε προσεχώς.

MAN

Το περίπτερο της ΜΑΝ είχε, θα λέγαμε, την τιμητική του στην έκθεση, καθώς συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών - αυτοκινητιστών οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα βραβευμένα με τον τίτλο TRUCK of the YEAR 2008 φορτηγά. Εδώ το TGS 41.480 4αξονικό με μεταξόνιο 1.795+2.505+1.400 mm και αναρτήσεις με παραβολικά ελατήρια.

Επιβλητική παρουσία του τράκτορα με τη μεγαλύτερη σήμερα καμπίνα. Το αυτοκίνητο TGX 18.480 για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων με καμπίνα XXL, κιβώτιο ZF 12 AS, δυνατό ιντάρντερ και πλουσιότατο εξοπλισμό (βλέπε Τ&Τ 234 - Οκτώβριος 2007).

Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε και το πλαίσιο της επίσης νέας σειράς TGL. Το αυτοκίνητο της έκθεσης ήταν το 8τονο TGL 8.180.

MERCEDES BENZ

Στο περίπτερο της Mercedes Benz, από τα μεγαλύτερα της έκθεσης, οι προβολείς φώτιζαν τα νέα Actros με την καμπίνα Megaspace. Τα αυτοκίνητα ήταν ο τύπος Actros 1855 LS/39 με μεταξόνιο 3.900 mm και μικτό 19 τόνους. Ο 16λιτρος κινητήρας τους V8 παρέχει ισχύ 551 HP στις 1.800 σ.α.λ. με ροπή 2.600 Nm σε χαμηλές στροφές, μόλις 1.080 σ.α.λ.

Για τον κατασκευαστικό τομέα παρουσιάστηκε το Actros 4144K με την καμπίνα S, μεταξόνιο 4.200 mm, μικτό 41.000 kg με ωφέλιμο μαζί με την καρότσα 30.834 kg. Ο κινητήρας του 12 λίτρων V6, παρέχει ισχύ 435 HP στις 1.800 σ.α.λ. και ροπή 2.100 Nm στις 1.080 σ.α.λ.

Το Atego 1018/36 με καμπίνα S, μεταξόνιο 3.620 mm, 4κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 177 HP στις 2.200 σ.α.λ., ροπή 675 Nm στις 1.600 σ.α.λ. και μικτό 10.500 kg.

Η σειρά Axor καλύπτει τα μικτά βάρη μετά τα Atego και πριν τα βαριά Actros, όπως αυτό που εμφανίστηκε στην έκθεση. Είναι το Axor 1829L με μεταξόνιο 4.200 mm, 6κύλινδρο κινητήρα ισχύος 286 HP στις 2.200 σ.α.λ. και ροπής 1.120 Nm στις 1.600 σ.α.λ. και μικτό 18 τόνους. Το πλαίσιο μπορεί να δεχτεί καρότσα και φορτίο 12.091 kg.