Υβριδικά και Ηλεκτρικά γεμίζουν τις διεθνείς Εκθέσεις

Εναλλακτική ενέργεια

Μετά την εποχή των πρωτότυπων περάσαμε πλέον στην παραγωγή και εμπορία των επαγγελματικών αυτοκινήτων υβριδικής τεχνολογίας (ντηζελο-ηλεκτρικά) ή σκέτα ηλεκτρικά και αυτό επιβεβαιώνεται από τις διεθνείς εκθέσεις όπου πολλά είναι πλέον τα περίπτερα με προϊόντα αυτής της τεχνολογίας, οικονομικής και φιλικής προς το περιβάλλον.

Αλλά και εκτός εκθέσεων, αυξάνουν στην Ευρώπη οι ντήζελ ελαφρών υβριδικών φορτηγών και μικρών ηλεκτρικών βαν.

Mitsubishi Fuso

Η Mitsubishi Fuso παρουσίασε το υβριδικό πρωτότυπο Canter Eco-D ένα ελαφρό ανατρεπόμενο φορτηγό με τεράστιες γυάλινες επιφάνειες, πόρτες συρόμενες προς τα πίσω πρωτοποριακά φωτιστικά και καμπίνα μιας άλλης σχεδίασης. Κινείται από μια μονάδα πετρελαίου - ηλεκτρική όπου η παραγόμενη ενέργεια αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα.

MAN

Η MAN εντυπωσίασε επίσης με την εμφάνιση ενός ελαφρού φορτηγού μεταφορών - διανομών της σειράς TGL με υβριδική κίνηση (ντήζελ - ηλεκτρική).

DAF

Είχε προηγηθεί η DAF η οποία από πέρυσι δοκιμάζει το πρωτότυπο που είδαμε στη φετινή ΙΑΑ στο Αννόβερο. Το αυτοκίνητο είναι μεταφορών - διανομών της σειράς LF 45.180.

NISSAN

Σε πρώτο πλάνο στο περίπτερο της NISSAN δεσπόζει ένα ακόμη υβριδικό. Το μοντέλο Cabstar 45.15 με ντηζελοηλεκτρικό κινητήρα.

Από τα πιο βαριά οχήματα υβριδικής τεχνολογίας, το HYBRIS της Renault με σκουπιδιάρα υπερκατασκευή για δήμους.

Το VOLVO FE HYBRID υβριδικής τεχνολογίας με τον κινητήρα D7E320 Euro 5, ισχύος 320 και με ηλεκτροκινητήρα τύπου I-SAM επίσης της VOLVO, ισχύος 120 kW και ροπής 800 Nm.

Λεωφορείο VOLVO 7700 υβριδικής τεχνολογίας με κινητήρα D5E EEV ισχύος 210 HP και ηλεκτρικό μοτέρ 120 kW (160 HP). Το όχημα έχει μήκος 12,1 μέτρα για 95 επιβάτες με 29 καθήμενους.