Νέοι κινητήρες Euro 5 και βελτιωμένες καμπίνες

Τεχνολογίες SCANIA

Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης ΙΑΑ συγκέντρωσε το περίπτερο της SCANIA, όπου οι σκανδιναβοί παρουσίασαν νέους κινητήρες Euro 5, αλλά και βελτιωμένες καμπίνες.

Η σειρά κινητήρων της SCANIA καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 5 ή (και) EEV, δηλαδή Euro 5 με ακόμη πιο λιγότερους ρύπους και ανάλογα με την ισχύ τους χρησιμοποιούν είτε το σύστημα EGR με επαναεισαγωγή των καυσαερίων, είτε το σύστημα SCR με AdBlue, όπως αναλυτικά μπορείτε ένα δείτε στους σχετικούς πίνακες.

Ακόμη όμως, η SCANIA παρουσίασε έναν νέο 9λιτρο κινητήρα ντήζελ-αιθανόλης, Euro 5 και EEV, με σημαντική οικονομία για τον αυτοκινητιστή.

Τα οχήματα που παρουσιάστηκαν ήταν το R 620 Euro 5 με AdBlue, με καμπίνα Topline, με ελαφρύτερες κατά 120 kg πίσω αναρτήσεις, νέο κεντρικό πάνελ οργάνων και δειχτών, νέο κρεββάτι με πιο παχύ στρώμα κ.ά. Το κιβώτιο είναι το 12άρι Opticruise με ριτάρντερ, ενώ ο πίσω άξονας με φόρτιση 13 τόνων είχε 2 φούσκες.

Δίπλα, το SCANIA R 480 Euro 5 με EGR (χωρίς AdBlue) φορούσε τον 13λιτρο, 6κύλινδρο κινητήρα με το σύστημα ψεκασμού XPI που έχει αναπτύξει η SCANIA.

Ενδιαφέρουσα ήταν και η παρουσία ενός τράκτορα R 400 Euro 5 με EGR με την καμπίνα Highline και πολύ χαμηλό πλαίσιο.

Για τη σειρά G που απευθύνεται στους εργολάβους και στον κατασκευαστικό τομέα, ξεχώριζε το μοντέλο G 420 6x4 με ανατρεπόμενη καρότσα Meiller 16 κυβικών τριπλής ανάκλισης (δεξιά - αριστερά και πίσω). Το αυτοκίνητο έφερε τον κινητήρα 12 λίτρων, 6κύλινδρο, Euro 5 με AdBlue.

 

Τον κινητήρα αιθανόλης Euro 5 και EEV είχε το SCANIA P 270 6x2 χαμηλού σασσί, κατάλληλο για υπερκατασκευή σκουπιδιάρας. Χαμηλής πρόσβασης και η καμπίνα. Το κιβώτιο αυτόματο της Allison και οι αναρτήσεις αέρος εμπρός - πίσω.

Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας τεχνολογίας SCANIA στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.