Τροχοί & TIR

Ford Cargo

FORD Cargo 1835 Euro 4 Σκληρό, ανθεκτικό και -κυρίως- οικονομικό FORD Cargo 1835 Euro 4 Σκληρό και ανθεκτικό, το Ford Cargo φτιάχτηκε για να ζητάει λίγα και να προσφέρει μια αξιόπιστη γραμμή κίνησ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

FORD Cargo 1835 Euro 4

Σκληρό, ανθεκτικό και -κυρίως- οικονομικό

FORD Cargo 1835 Euro 4

Σκληρό και ανθεκτικό, το Ford Cargo φτιάχτηκε για να ζητάει λίγα και να προσφέρει μια αξιόπιστη γραμμή κίνησης σ' ένα σασσί που διακρίνεται από την στοιβαρότητά του και μια καμπίνα που διαθέτει όλα τα απαραίτητα για τον οδηγό. Του λείπει ωστόσο η πολυτέλεια, τα υψηλά επίπεδα άνεσης, τα πολλά έξτρα, αλλά και στη θέση τους αντιπαραθέτει μια ελκυστική τιμή και ένα χαμηλό κόστος συντήρησης.

Οδηγήσαμε το Ford Cargo σε μια τυπική διαδρομή στην Αττική. Πρόκειται για το μοντέλο 1835Τ (4x2) με κινητήρα Ford 9 λίτρων, Euro 4, με AdBlue, 6κύλινδρο με ισχύ 350 HP στις 2.200 σ.α.λ. και με ροπή 1.400 Nm, μεταξύ 1.200 και 1.700 σ.α.λ. Ο κινητήρας, τύπος ECOTORQ της Ford είναι με σύστημα ψεκασμού Common Rail και διαθέτει μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου.

Το πρώτο, βέβαια, που παρατηρούμε ξεκινώντας την οδήγηση είναι το γνωστό στους παλαιότερους αυτοκινητιστές κιβώτιο της ZF με «σφαλιάρα», δηλαδή ο λεβιές με ένα σπρώξιμο δεξιά (σφαλιάρα) και μπροστά παίρνει τις πάνω ταχύτητες, ενώ με σπρώξιμο αριστερά (προς τον οδηγό) και πίσω παίρνει τις χαμηλές ταχύτητες.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν με την υπερυψωμένη καμπίνα με δύο κρεβάτια, αρκετά άνετη, φτιαγμένη από ανοξείδωτο ατσάλι και συνθετικά υλικά προσέφερε ικανοποιητική μόνωση από το θόρυβο του κινητήρα.

Το τιμόνι, αν και με την κλασσική μεγάλη στεφάνη, δουλευόταν με ευκολία και στον δρόμο το κόψιμο του τιμονιού και η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικότερα ήταν άψογη χάρη κυρίως του όλου συστήματος διεύθυνσης που φέρει την υπογραφή της ZF. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι 15 μέτρα με το μεταξόνιο του τράκτορα στα 3.800 mm.

Εξαιρετικής αποτελεσματικότητας αποδείχτηκαν τα φρένα του τα οποία υποστηρίζονται με μηχανόφρενο και ριτάρντερ, ABS και ASR.

Οι καθρέφτες, δίνουν ικανοποιητική ορατότητα πίσω και πλάι, ενώ υπάρχει και πρόσθετος καθρέφτης προφυλακτήρα, σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες της Ε.Ε.

Το γεγονός, ότι το Ford Cargo είναι φτιαγμένο για σκληρή δουλειά, φαίνεται και από τις αναρτήσεις της καμπίνας οι οποίες είναι με ελατήρια σε 4 σημεία και πλαγιαστά αμορτισέρ για να απορροφούν το βιράρισμα της καμπίνας πάνω στις στροφές.

Όσο για τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου, αυτές είναι με παραβολικά φύλλα μπροστά και δύο φούσκες πίσω συνεργαζόμενες με αμορτισέρ, καθώς και αντιστρεπτικές μπάρες.

Η ανάκλιση της καμπίνας είναι μηχανική, χειροκίνητης λειτουργίας, με επαρκή κλίση για να δουλεύεται άνετα ο κινητήρας.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο τράκτορας έχει απόβαρο 7.200 kg, η φόρτιση του μπροστινού άξονα είναι 7,5 τόνοι και του πίσω 13,5 τόνοι.

Για την τιμή του και τον στάνταρ εξοπλισμό του Ford Cargo 1835, θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι ν' απευθυνθούν στην αντιπροσωπεία Panergon ΑΕ, τηλ. 210 5785505.

Στο ίδιο τεύχος #247

PreviousNext