Τροχοί & TIR

DAF XF 105 Super Space Cab

Black is Black DAF XF 105 Super Space Cab Η απάντηση της DAF Καθόλου τυχαία δεν είναι η συνεχιζόμενη άνοδος της DAF στην Ευρώπη γενικά και στη χώρα μας ειδικότερα. Η εξήγηση βρίσκεται στ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Black is Black

DAF XF 105 Super Space Cab

Η απάντηση της DAF

Καθόλου τυχαία δεν είναι η συνεχιζόμενη άνοδος της DAF στην Ευρώπη γενικά και στη χώρα μας ειδικότερα. Η εξήγηση βρίσκεται στα προϊόντα της και μόνο. Το βλέπετε άλλωστε...

Γνωρίσαμε τη ναυαρχίδα της μάρκας με μια σύντομη βόλτα, καθώς έχουμε ήδη την εμπειρία προηγούμενων test drive. Όμως, το μαύρο XF 105 με την Super Space ήταν μια πρόκληση στην οποία ανταποκριθήκαμε κυρίως για να δούμε και να καταγράψουμε τα έξτρα της δεύτερης σε εσωτερικό χώρο μεγαλύτερης καμπίνας που κυκλοφορεί σήμερα στην Ευρώπη. Αυτή η μεγάλη ευρυχωρία σε συνδυασμό με τη σωστή εργονομία δίνει το αίσθημα της άνεσης που είναι τόσο βασικό στοιχείο για τους οδηγούς και ιδιαίτερα για τους διεθνομεταφορείς. Η κουκέτα με πάνω και κάτω κρεββάτι, αφήνει άπλετο χώρο για τον όρθιο οδηγό, ενώ αρκετά πάνω από το κεφάλι του βρίσκεται η ηλιοροφή. Αποθηκευτικοί χώροι βρίσκονται κάτω από το κρεββάτι ενώ το προστατευτικό δίκτυο είναι για πάνω και κάτω. Το στρώμα είναι «Xtra Comfort» πάχους 150 mm.

Όπως μας πληροφόρησαν από την Panergon, η καμπίνα διαθέτει air conditioning με μηχανικό έλεγχο και ανακυκλοφορία αέρα, καθώς και βοηθητική θέρμανση καμπίνας αέρα-αέρα. Το cruise control είναι στάνταρ, όπως και τα ηλεκτρικά παράθυρα και όχι μόνο. Σημειώνουμε το radio/cd player με δύο ηχεία, την κεραία τηλεφώνου, το πιασάδικο μαλακής υφής τιμόνι κ.ά.

Βέβαια, το συγκεκριμένο αμάξι ήταν φουλ έξτρα με αερόσουστα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με ενσωματωμένα προσκέφαλα και ζώνες ασφαλείας τριών σημείων. Ταπετσαρία από βελούδο και βινύλιο στο πίσω μέρος, ψυγείο χωρητικότητας 42 λίτρων, φινίρισμα αλουμινίου στο ταμπλό και ακόμη: handsfree kit τηλεφώνου με κουμπιά για έλεγχο λειτουργιών τηλεφώνου από το τιμόνι (έναρξη/τέλος κλήσης, επανάκληση και τηλεφωνικό κατάλογο), LCD οθόνη στο ταμπλό με ενδείξεις πληροφοριών, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας του οχήματος VSC.


Εξωτερικά η καμπίνα είναι από τις πιο εντυπωσιακές με προβολείς Xenon με σύστημα πλύσης. "Skylights" στις γωνίες της οροφής, "combi lights" στον προφυλακτήρα, μονό σετ αεροτενόρων, σταθερή αεροτομή οροφής και πλαϊνά, ρυθμιζόμενα, αεροδυναμικά σπόιλερ και ακόμη: προφυλακτήρας, κάλυμμα προβολέων & σκαλοπάτια στο χρώμα της καμπίνας, καπάκια καθρεφτών στο χρώμα της καμπίνας κ.ά.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι με φύλλα σούστας, αμορτισέρ και αντιστρεπτική δοκό. Το μέγιστο φορτίο του άξονα είναι 7.5 τόνοι. Ο πίσω άξονας, φόρτισης 13 τόνων είναι με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αερανάρτηση 4 σημείων, αμορτισέρ και αντιστρεπτική ράβδο.

Κινητήρας του DAF XF 105 είναι ο 13λιτρος ΜΧ 6 κυλίνδρων, Euro 5, με AdBlue, ισχύος 510 HP στις 1.500 - 1.900 σ.α.λ. και με ροπή 2.500 Nm μεταξύ 1.000 - 1.410 σ.α.λ.

Το κιβώτιο είναι το αυτοματοποιημένο ZF AS-Tronic, 12 ταχυτήτων, με τελική σχέση μετάδοσης 2.69.

Στο σύστημα πέδησης περιλαμβάνεται μηχανόφρενο EBS με ABS, SMR, υποβοήθηση (brake assist) ενώ το ιντάρντερ της ZF περιλαμβάνεται στον έξτρα εξοπλισμό.

Το αυτοκίνητο έχει μεταξόνιο 3,80 μ., πέταλο Jost ύψους 150 mm, πλάκα ένωσης πλαισίου ύψους 40 mm.

Στο ίδιο τεύχος #248

PreviousNext