Τροχοί & TIR

SCANIA V8 16,4 λ. 710 ΗΡ

Η απάντηση της SCANIA Στο τέλος του 2009 ή στις αρχές του 2010 αναμένεται η απάντηση της SCANIA στον 700άρη VOLVO και σύμφωνα με πληροφορίες του Τ.Τ. από αξιόπιστες πηγές διασταυρωμένες, εντός και ε
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media
SCANIA V8 16,4 λ. 710 ΗΡ
SCANIA V8 16,4 λ. 710 ΗΡ

Η απάντηση της SCANIA

Στο τέλος του 2009 ή στις αρχές του 2010 αναμένεται η απάντηση της SCANIA στον 700άρη VOLVO και σύμφωνα με πληροφορίες του Τ.Τ. από αξιόπιστες πηγές διασταυρωμένες, εντός και εκτός Ελλάδος, θα δούμε ένα κινητήρα V8 με ισχύ 710 έως 720 ΗΡ στην ανώτερη έκδοση του, καθώς θα είναι επίσης διαθέσιμος στους 550 και 650 ΗΡ.



Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα κινητήρα 16,4 λίτρων V8, που μόλις τον περασμένο μήνα έκανε την εμφάνισή του στο περίπτερο της SCANIA, στην έκθεση INTERMAT 2009, στη Γαλλία και συγκέντρωνε τα βλέμματα όλων των επισκεπτών.



Ο συγκεκριμένος κινητήρας απευθύνεται σε Off Road βαριά οχήματα, όπως ντάμπερ και αρθρωτά φορτηγά καλύπτοντας τις σύγχρονες προδιαγραφές ΙΙΙΒ (που είναι οι αντίστοιχες των "Euro") για τα εκτός δρόμου οχήματα, αλλά επιβεβαιώθηκε ότι ο ίδιος κινητήρας με τις απαιτούμενες τροποποιήσεις στο ηλεκτρονικό του μάνατζμεντ θα τοποθετηθεί κάτω από τις καμπίνες μιας νέας σειράς φορτηγών SCANIA και θα αποδίδει περισσότερους από 700 ΗΡ -εκτιμάται ότι θα είναι 710 έως 720 ΗΡ, καθώς οι άνθρωποι της SCANIA δεν θα ήθελαν να υπολείπονται σε ισχύ από τον κορυφαίο κινητήρα των 700 ΗΡ της VOLVO.



Η ροπή του μοτέρ θα φτάνει τα 3000 Νm και παραμένει άγνωστο, ποιο κιβώτιο θα συνεργαστεί μαζί του, αν δηλαδή είναι ένα από τα υπάρχοντα της SCANIA ή βρίσκεται σε παράλληλη εξέλιξη ένα νέο σασμάν, ικανό να δεχτεί τη τεράστια ροπή.



Να σημειώσουμε ότι ο όγκος του 700άρη είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Συγκεκριμένα, έχει μήκος 1300mm, πλάτος 1100mm και το ύψος του είναι 1200mm. Αν τώρα ρωτάτε για το βάρος του, παρακαλώ σημειώσατε: 1300kg στεγνός.

Πάντως, καρδιά του κινητήρα θεωρείται το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού XPI το οποίο έχει τη δυνατότητα να ψεκάζει το καύσιμο με την πίεση των 2500 Bar, όταν τα κορυφαία σήμερα συστήματα φτάνουν μέχρι τα 1800 Bar πίεσης. (XPI = Extra high-Pressure Injection)

PreviousNext