Οδηγούμε τον Κολοσσό της Μεταφοράς

Μπορεί το θηριώδες Volvo FH16 750 να έβαλε φωτιά στον κόσμο της Μεταφοράς προτού καν κυκλοφορήσει, καθώς απέχει λίγους μήνες ακόμη από το στάδιο της προγραμματισμένης παρουσίασης και των παραδόσεων σε πελάτες αλλά, στο μεταξύ, το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR εξασφάλισε την πρώτη οδηγική εμπειρία από τον... υπερτυχερό ιταλό συνάδελφο που κάθισε πρώτος στο τιμόνι του «κτήνους» προσκεκλημένος στο Γκέτεμποργκ από την Volvo Trucks.
Υποθέτω, γράφει ο Carlo Otto Brambilla, ότι οι Έλληνες αναγνώστες του Τ&Τ ανυπομονούν να μάθουν περισσότερα, απαντώ ευθύς εξαρχής στο βασικό ερώτημα που απασχολούσε όλους μας από τη στιγμή που εμφανίστηκε η πρώτη φωτογραφία του «750»: Το αν υπάρχει δηλαδή αισθητή/μετρήσιμη διαφορά με τα υπάρχοντα οχήματα πέριξ των 700 hp. Γιατί, μην τρελαθούμε κιόλας, το «700» της σειράς των FH16, παράγεται ακόμη και συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο σοφιστικέ φορτηγά που φτιάχτηκαν ποτέ. Ε λοιπόν, όχι, μόνο υπάρχει αισθητή, προσλαμβάνουσα, μετρήσιμη ή όπως θέλετε πείτε την, διαφορά, αλλά είναι τέτοια και τόση που σοκάρει, όπως θα διαβάσετε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.

Κείμενο & Φωτογραφίες: Carlo Otto Brambilla για το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR
Απόδοση: Βασίλης Δαραμούσκας