Τροχοί & TIR

Παγκόσμια Πρεμιέρα για το Νέο Mercedes-Benz Antos

Βαριές μεταφορές - διανομές μικρών και μεγάλων αποστάσεων στην κατηγορία μικτού βάρους από 18 μέχρι 26 τόνους. Αυτή είναι η αποστολή του Antos, του νέου φορτηγού της Mercedes-Benz που παρουσιάστηκε και επισήμως πριν λίγες μέρες στη Στουτγκάρδη με τους ειδικούς της Daimler να το προτείνουν για μεταφορές νωπών, καυσίμων, ξηρών φορτίων, αλλά και για τις ειδικές εφαρμογές των Δήμων και των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας με τον κατάλληλο εξοπλισμό πάνω στο σασσί.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τετάρτη 01/08/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Βαριές μεταφορές - διανομές μικρών και μεγάλων αποστάσεων

στην κατηγορία μικτού βάρους από 18 μέχρι 26 τόνους.

Αυτή είναι η αποστολή του Antos, του νέου φορτηγού της Mercedes-Benz που παρουσιάστηκε και επισήμως πριν λίγες μέρες στη Στουτγκάρδη με τους ειδικούς της Daimler να το προτείνουν για μεταφορές νωπών, καυσίμων, ξηρών φορτίων, αλλά και για τις ειδικές εφαρμογές των Δήμων και των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας με τον κατάλληλο εξοπλισμό πάνω στο σασσί. Το είδαμε, λοιπόν, με ψυκτικό θάλαμο, με βυτίο, με γερανό και κιβωτάμαξα, πυροσβεστικό, απορριμματοφόρο, καθώς και με διάφορες άλλες υπερκατασκευές.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει η γκάμα αλλά, και οι κινητήρες καθώς και διαθέσιμες καμπίνες που λανσάρονται μαζί, χωρίς καμία εξαίρεση, με το «καλημέρα». Αρχίζοντας από τις εκδόσεις, πέρα από τις συνήθεις, θα διατίθενται και δύο απόλυτα εξειδικευμένες – οι «Loader» και «Volumer». Η πρώτη προετοιμάζεται από τη γραμμή παραγωγής για εφαρμογές όπου προέχει η μεγιστοποίηση του ωφέλιμου φορτίου και η δεύτερη επίσης δέχεται ειδικές περιποιήσεις από το εργοστάσιο ώστε να προσφέρει τον μεγαλύτερο δυνατό ωφέλιμο όγκο.

Παρατηρώντας τα τρία οχήματα της παρουσίασης αλλά και μπαινοβγαίνοντας στην καμπίνα, η αποστολή του νέου Antos γίνεται εύκολα αντιληπτή στον επαγγελματία. Αστικές, περιφερειακές (κυρίως) διανομές και εθνική Μεταφορά καθώς το Antos καλύπτει πραγματικά οτιδήποτε δεν απαιτεί να κοιμηθείς κάμποσες φορές την εβδομάδα στην καμπίνα ή να ανεβοκατεβαίνεις ασταμάτητα όπως σε ένα χαμηλότερου τονάζ φορτηγό αστικών διανομών όπου σύμφωνα με στατιστικές ένας οδηγός εισέρχεται και εξέρχεται μερικές εκατοντάδες φορές κάθε μέρα.

Αυτό γίνεται αντιληπτό από την ύπαρξη τριών (και όχι δύο) σκαλοπατιών και το μέγεθος των καμπινών καθώς και την επιλογή της γραμμής μετάδοσης κίνησης που μαρτυρά πως το όχημα είναι έτοιμο (και) για κίνηση στον αυτοκινητόδρομο -πέρα από αστική χρήση και κίνηση σε δευτερεύον οδικό δίκτυο-, ως ένα μεγάλο τμήμα της ωφέλιμης «ζωής» του.

PreviousNext