Το νέο Antos της Mercedes, καλύπτει το μεταφορικό φάσμα από 18 έως 26 τόνους μεικτού φορτίου, και στις διαφάνειες που προβλήθηκαν στην παρουσίαση όπου και παρευρεθήκαμε, και φανερώνουν την αποστολή του, το είδαμε να κινείται λ.χ., με ψυκτικό θάλαμο, να μεταφέρει πετρέλαιο θέρμανσης, είτε να χρησιμοποιείται από Δήμους καθώς και σε μισή ντουζίνα άλλες εφαρμογές.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει η γκάμα αλλά, και οι κινητήρες καθώς και διαθέσιμες καμπίνες που λανσάρονται μαζί, χωρίς καμία εξαίρεση, με το «καλημέρα».
Αρχίζοντας από τις εκδόσεις, πέρα από τις συνήθεις, θα διατίθενται και δύο απόλυτα εξειδικευμένες – οι «Loader» και «Volumer».
Η πρώτη προετοιμάζεται από τη γραμμή παραγωγής για εφαρμογές όπου προέχει η μεγιστοποίηση του ωφέλιμου φορτίου και η δεύτερη επίσης δέχεται ειδικές περιποιήσεις από το εργοστάσιο ώστε να προσφέρει τον μεγαλύτερο δυνατό ωφέλιμο όγκο.
Το Antos προσφέρεται και θα μπορεί να συνδυαστεί με όλους ανεξαιρέτως τους νέους Euro 6 κινητήρες της Mercedes-Benz, όντας το μοναδικό βαρύ επαγγελματικό όχημα της εταιρείας αυτή τη στιγμή με τόσο ευρύ φάσμα επιλογών. Αναφερόμαστε στους τρεις νεότατους, εξακύλινδρους σε σειρά Euro 6, ΟΜ 936, ΟΜ 470 και ΟΜ 471, στα 7,7, 10,7 και 12,8 λίτρα χωρητικότητας αντίστοιχα, με ισχύ από 238 έως 510 hp που έχουμε παρουσιάσει αναλυτικά σε προηγούμενα τεύχη. Παραθέτουμε εδώ τις εκδόσεις ισχύος στις οποίες διατίθενται, καθώς η αρχιτεκτονική τους και στοιχεία όπως το σύστημα ψεκασμού και οι διαστάσεις τους είναι ήδη γνωστά στους αναγνώστες μας.