Τροχοί & TIR

Νέο Stralis HI-WAY

Η IVECO έκανε την έκπληξη παρουσιάζοντας ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο για μεγάλες αποστάσεις με καινούργια καμπίνα, υπέρ-πλούσιο εξοπλισμό στον τομέα της ασφάλειας και της εξοικονόμησης καυσίμου. Το σημαντικότερο όμως είναι, ότι έκανε πράξη αυτό που όλοι περίμεναν: Κινητήρα Euro 6 χωρίς την επαναεισαγωγή των καυσαερίων, στοιχείο που την φέρνει μπροστά από τον ανταγωνισμό…
από Μανώλης Αγριμανάκης | Πέμπτη 02/08/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η IVECO έκανε την έκπληξη παρουσιάζοντας ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο για μεγάλες αποστάσεις με καινούργια καμπίνα, υπέρ-πλούσιο εξοπλισμό στον τομέα της ασφάλειας και της εξοικονόμησης καυσίμου.

Το σημαντικότερο όμως είναι, ότι έκανε πράξη αυτό που όλοι περίμεναν: Κινητήρα Euro 6 χωρίς την επαναεισαγωγή των καυσαερίων, στοιχείο που την φέρνει μπροστά από τον ανταγωνισμό…

Μόλις πριν λίγες μέρες, η IVECO παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, κατάλληλο για transport, αυτό που όλοι ήθελαν να το δουν στο δρόμο και να το δοκιμάσουν, καθώς σήμερα είναι το μοναδικό βαρύ φορτηγό με κινητήρα Euro 6 χωρίς την ανακύκλωση των καυσαερίων, όπως είχε γράψει το ΤΡΟΧΟΙ & TIR στο τεύχος του περασμένου Μαίου 2011 (Νο 277).

Το Τ&Τ βρέθηκε για τον σκοπό αυτό στο Τορίνο, την έδρα της IVECO και είχε πραγματικά την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο Stralis HI-WAY στους ιταλικούς αυτοκινητόδρομους, το οποίο όχι μόνο δεν ξαναβάζει στον κινητήρα τα καυσαέρια, αλλά έχει αρκετά και σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ας μην ξεχνάμε, ότι στην Ευρώπη, η εμπορική δύναμη της IVECO βρίσκεται, φυσικά στην Ιταλία, αλλά και στη Γαλλία, Ισπανία και Γερμανία, όπου ο ανταγωνισμός στα βαριά φορτηγά είναι οξύτατος και η IVECO έχει καταφέρει να διατηρεί υψηλά μερίδια αγοράς.

Έτσι, το νέο της μοντέλο φτιάχτηκε με σκοπό να προκαλέσει σε σύγκριση του υποψήφιους πελάτες, έχοντας σαν δεύτερο δυνατό χαρτί την τιμή της αγοράς που είναι ελκυστικότερη κατά πολύ, όπως υποστηρίζουν οι Ιταλοί.

Σίγουρα, το είδαμε και στη δοκιμή μας, το HI-WAY ενσωματώνει μεγάλο μέρος της σύγχρονης τεχνολογίας στον τομέα της οικονομίας και της ασφάλειας, έχει βελτιώσει κατά πολύ την καμπίνα και το επίπεδο του εξοπλισμού της, είναι πιο αθόρυβο για τον οδηγό, πιο άνετο και ευκολοδήγητο από το προηγούμενο και, το κυριότερο, είναι οικονομικότερο χάρη στη χαμηλή κατανάλωσή του (η IVECO ισχυρίζεται ότι είναι η χαμηλότερη στη συγκεκριμένη κατηγορία) και με χαμηλό λειτουργικό κόστος, στη διάρκεια της συνολικής ζωής του αυτοκινήτου.

Όλα τα αποτελέσματα και οι εντυπώσεις μας από τη δοκιμή του νέου IVECO Stralis HI-WAY δημοσιεύονται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Αυγούστου.

PreviousNext