Τροχοί & TIR

Και Τριαξονικό Setra της Νέας Σειράς 500 στην ΙΑΑ 2012

Μπορεί για τους επισκέπτες της έκθεσης ΙΑΑ 2012 το περίπτερο της Setra να είχε μόνο οχήματα σε παγκόσμια πρεμιέρα, αλλά ξεχώριζε το (πρώτο με 3 άξονες, ακολουθούν κι άλλα...) 14μετρο τριαξονικό S 517 HD από τη σειρά 500 που, κανείς δεν είχε δει μέχρι τώρα ούτε σε φωτογραφία. Στα 13,9 μέτρα μήκους, για την ακρίβεια, "φοράει" το νέο Euro 6 OM 471 σε έκδοση ισχύος 476 hp, που συνδυάζεται με το επίσης νέο οχτάρι κιβώτιο PowerShift GO 250-8.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τετάρτη 26/09/2012 - 10:29
Κοινοποίηση στα Social Media

Μπορεί για τους επισκέπτες της έκθεσης ΙΑΑ 2012 το περίπτερο της Setra να είχε μόνο οχήματα σε παγκόσμια πρεμιέρα, αλλά ξεχώριζε το (πρώτο με 3 άξονες, ακολουθούν κι άλλα...) 14μετρο τριαξονικό S 517 HD από τη σειρά 500 που, κανείς δεν είχε δει μέχρι τώρα ούτε σε φωτογραφία. Στα 13,9 μέτρα μήκους, για την ακρίβεια, "φοράει" το νέο Euro 6 OM 471 σε έκδοση ισχύος 476 hp, που συνδυάζεται με το επίσης νέο οχτάρι κιβώτιο PowerShift GO 250-8.

Έχουμε αναλύσει με εξαντλητικές λεπτομέρειες οτιδήποτε έχει να κάνει με τη νέα σειρά -από τη διαδικασία εξέλιξης, τον σχεδιασμό και την αεροδυναμική συμπεριφορά, μέχρι την ενεργή ανάρτηση με λειτουργία χαμηλώματος σε υψηλές ταχύτητες, μέχρι την 100% καινούρια γραμμή μετάδοσης κίνησης. Παρόλα αυτά, το S 517 HD, έφερε κάμποσα νέα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, ενεργητικής ασφάλειας καθώς και διακόσμου:

Νέα βαφή "Fiery Volcano", ABA 2 με λειτουργία stop/start, Attention Assist, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φώτα bi-xenon, ηλεκτρική ρύθμιση για το κάθισμα οδηγού της Isri και πολλά ακόμη. Όλες οι λεπτομέρειες στο τεύχος Οκτωβρίου του Τροχοί & TIR στο πολυσέλιδο ρεπορτάζ από το Αννόβερο. Για τις πρώτες εντυπώσεις, λίιγη υπομονή -σε λίγες εβδομάδες θα οδηγήσουμε όλα τα νέα ComfortClass 500 στην παγκόσμια οδηγική "πρώτη", επί γερμανικού εδάφους.

PreviousNext