Η φετινή εκδοχή της ΙΑΑ, από 20 έως 27 Σεπτεμβρίου 2012 στο Αννόβερο, της μεγαλύτερης έκθεσης επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη όλα δείχνουν πως θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, αλλά αυτό μάλλον δεν εκπλήσσει κανέναν. Από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, για πολλούς λόγους που έχουν να κάνουν μεταξύ άλλων και με τη μεγάλη κρίση που έδρασε καταλυτικά στην αυτοκινητοβιομηχανία το φθινόπωρο του 2008, κατασκευαστές, μεγάλοι πελάτες και γενικά, επιδραστικές φιγούρες της βιομηχανίας του transport "πριμοδοτούν" τη διοργάνωση στο Αννόβερο. Η οποία, δείχνει να γιγαντώνεται τη στιγμή που, σχεδόν όλες οι υπόλοιπες επί ευρωπαϊκού εδάφους αντιμετωπίζουν θέμα βιωσιμότητας.

Τα μεγέθη πλέον της ΙΑΑ (από το Internationale Automobil–Ausstellung), έχουν πραγματικά ξεφύγει: πάνω από 260.000 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακών χώρων, για 1.904 εκθέτες από όλο τον κόσμο –ενδεικτικά φέτος, για πρώτη φορά συμμετείχε εταιρεία μέχρι κι από το Βιετνάμ- εκτιμήσεις για πάνω από 250.000 επισκέπτες, 354 παγκόσμιες πρεμιέρες και πάνω από 2.000 διαπιστευμένους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου από 50 χώρες. Νούμερα που παραπέμπουν στις μεγαλύτερες εκθέσεις επιβατικών οχημάτων και απέχουν οριακά μόνο από την πιο επιτυχημένη διοργάνωση όλων των εποχών, την ΙΑΑ του 2008, μερικές εβδομάδες πριν από το ξέσπασμα της κρίσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, την ώρα της διαπίστευσης, διαγκωνιζόμασταν με δημοσιογράφους από το Περού και το Καζακστάν!

Στο τεύχος Οκτωβρίου (#294) του Τ&Τ, -του μοναδικού μέσου του Ελληνικού ειδικού Τύπου που κάλυψε τη διοργάνωση- παραθέτουμε πολυσέλιδο ρεπορτάζ, όχι μόνο με όλες τις πρεμιέρες, και τα νέα οχήματα αλλά, με αποκλειστικές πληροφορίες από σημαντικά στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας, συνεντεύξεις, ειδήσεις που, σίγουρα δεν περιλαμβάνονται στα δελτία Τύπου, αναλύσεις των καινοτομιών και πολλά παραλειπόμενα για πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση των αυτοκινητιστών. Το μότο της έκθεσης μπορεί να είναι "Οδηγώντας το Μέλλον" μόνο που, αυτό το μέλλον το σκιάζουν δύο τρεις σοβαροί παράγοντες ανησυχίας. Αναλυτικά, στο επόμενο τεύχος.