Τροχοί & TIR

EfficientLine και για τα νέα MAN TGX EURO 6!

Εντυπωσιακή παρουσία από τη ΜΑΝ στο Αννόβερο με Euro 6 προδιαγραφές και κινητήρες για όλα ανεξαιρέτως τα νέα μοντέλα (TGL, TGM, TGS και TGX) από τους 7,5 τόνους και πάνω. Στις νέες σειρές TGL και TGM, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, οι κινητήρες D08 με 4 και 6 κυλίνδρους με ισχύ από 150 έως 341 hp, «προικίστηκαν» με σύστημα SCR (συν EGR και φίλτρο σωματιδίων) για να καλυφθούν οι ιδιαίτερα σφιχτές απαιτήσεις των νέων αντιρρυπαντικών προδιαγραφών αλλά, η κατανάλωση παραμένει η ίδια, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 27/09/2012 - 15:19
Κοινοποίηση στα Social Media

Εντυπωσιακή παρουσία από τη ΜΑΝ στο Αννόβερο με Euro 6 προδιαγραφές και κινητήρες για όλα ανεξαιρέτως τα νέα μοντέλα (TGL, TGM, TGS και TGX) από τους 7,5 τόνους και πάνω. Στις νέες σειρές TGL και TGM, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, οι κινητήρες D08 με 4 και 6 κυλίνδρους με ισχύ από 150 έως 341 hp, «προικίστηκαν» με σύστημα SCR (συν EGR και φίλτρο σωματιδίων) για να καλυφθούν οι ιδιαίτερα σφιχτές απαιτήσεις των νέων αντιρρυπαντικών προδιαγραφών αλλά, η κατανάλωση παραμένει η ίδια, σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η υπόσχεση για συγκρατημένη κατανάλωση AdBlue, της τάξης του μόλις 2 με 2,5% επί της συνολικής. Αναβαθμισμένος είναι συνολικά και ο διάκοσμος σε όλες τις καμπίνες καθώς και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.

Σε ό,τι αφορά στα νέα ΜΑΝ TGS και TGX, όπως γράψαμε αναλυτικά και στο προηγούμενο τεύχος, η νέα σειρά θα συνδυάζεται με τα Euro 6 σύνολα D20 και D26 σε εκδόσεις ισχύος (προς το παρόν) έως 480 hp. Ο κατασκευαστής υποστηρίζει ότι, το συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτει σε απόβαρο διατηρείται και στα Euro 6 οχήματα. Αναμενόμενα τέλος, οι σπέσιαλ εκδόσεις αυξημένης «αποδοτικότητας» ΜΑΝ TGX EfficientLine συνεχίζουν και ως Euro 6 με το ανακοινωθέν πλεονέκτημα της οικονομίας καυσίμου έως και 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με «απλό» TGX ελκυστήρα, να παραμένει άθικτο. Αναλυτικά οι εντυπώσεις μας από τα νέα ΜΑΝ στο τεύχος Οκτωβρίου του Τροχοί & TIR.

Στο ίδιο τεύχος #294

PreviousNext