Τροχοί & TIR

Το Τροχοί & TIR στην ΙΑΑ 2012!

Μόλις επιστρέψαμε στη βάση μας από τη μεγαλύτερη έκθεση επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη την ΙΑΑ 2012, στο Αννόβερο της Γερμανίας. Συνολικά, ήταν ένα συναρπαστικό τριήμερο, πραγματική γιορτή των
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 20/09/2012 - 19:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Μόλις επιστρέψαμε στη βάση μας από τη μεγαλύτερη έκθεση επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη την ΙΑΑ 2012, στο Αννόβερο της Γερμανίας. Συνολικά, ήταν ένα συναρπαστικό τριήμερο, πραγματική γιορτή των επαγγελματικών οχημάτων και της Μεταφοράς, σε μία διοργάνωση που έχει πλέον γιγαντωθεί επισκιάζοντας οποιαδήποτε άλλη επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πέρα από το φόρτο εργασίας για τη συντακτική ομάδα του Τ&Τ, τα μέλη της Διεθνούς επιτροπής Κρίσεως των Φορτηγών και της αντίστοιχης για τα Βαν, στις οποίες μετέχει και η χώρα μας εκπροσωπούμενη από τον Μανώλη Αγριμανάκη ανέδειξαν και τους νικητές για το 2013.

Τα μεγέθη πλέον, έχουν πραγματικά ξεφύγει: πάνω από 260.000 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακών χώρων, για 1.904 εκθέτες από όλο τον κόσμο –φέτος, για πρώτη φορά συμμετείχε εταιρεία από το Βιετνάμ- με 354 παγκόσμιες πρεμιέρες και πάνω από 2.000 δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου από 50 χώρες. Νούμερα που παραπέμπουν στις μεγαλύτερες εκθέσεις επιβατικών και απέχουν οριακά μόνο από την πιο επιτυχημένη διοργάνωση όλων των εποχών, την ΙΑΑ του 2008, μερικές εβδομάδες πριν από το ξέσπασμα της κρίσης.

Στις δύο πρώτες, «δημοσιογραφικές» ημέρες, υπήρχαν ούτε λίγο, ούτε πολύ... 80 συνεντεύξεις Τύπου από κατασκευαστές βαρέων και ελαφρών επαγγελματικών, υπερκατασκευών, εξαρτημάτων και ανταλλακτικών και, φυσικά, συστημάτων τηλεματικής. Το κυρίαρχο θέμα της διοργάνωσης ήταν εύλογα οι νέοι κινητήρες Euro 6 με την ημερομηνία υποχρεωτικής και καθολικής εφαρμογής της συγκεκριμένης νόρμας να πλησιάζει.

Ειδικά στα μεσαία και βαρέα επαγγελματικά, δεν υπήρξε ούτε ένας κατασκευαστής που να μην επέδειξε αντίστοιχη τεχνολογία. Όλα αυτά συνέπεσαν με τις παγκόσμιες πρεμιέρες για δημοσιογράφους και κοινό, σημαντικών νέων μοντέλων. Ενδεικτικά στα βαρέα είχαμε, νέο Volvo FH, νέο DAF XF, Iveco Stralis, Mercedes Antos και πολλά ακόμη που παραθέτουμε αναλυτικά στις σελίδες που ακολουθούν ενώ, αντίστοιχος «χαμός» υπήρξε και στα λεωφορεία.

Στα ελαφριά, πέρα από τα νέα μοντέλα βαν, υπήρξαν κυριολεκτικά δεκάδες πρεμιέρες αμιγώς ηλεκτρικών (plug-in) μοντέλων. Το μέλλον θα δείξει την βιωσιμότητα όλων αυτών των προτάσεων στο «παιχνίδι» πάντως, συμμετέχουν πρόθυμα όλοι οι κατασκευαστές ενώ, ήταν μία τάση που σίγουρα δέσποζε στη φετινή ΙΑΑ.

Πλήρες, ιδιαίτερα εκτεταμένο φωτορεπορτάζ στο επόμενο τεύχος του Τ&Τ, με όλες τις πρεμιέρες αναλυτικά, μαζί με παραλειπόμενα της έκθεσης, πολλές λεπτομέρειες για τα νέα μοντέλα και συνεντεύξεις με στελέχη του χώρου.

PreviousNext